Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantasier om søster:(

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Haha :) Dere er så koselige gutter.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ HUN ER SØSTEREN MIN OMG!!!! ÆSJ ÆSJ ÆSJ KUNNE ALDRI HAR RØRT HENNE, IKKE EN GANG OM HUN BODDE I FINNMARK OG JEG BODDE I OSLO OG VI MØTTE HVERANDRE ALDRI OG VI HOLDT PÅ Å HA SEX MEN SÅ FIKK JEG VITE OM DET... OMG NEI OG NEI OG NEI.

Signed Genuine Genes aKa Fritzl.

Vil btw ikke ha noen flere som kaller med det, anser som grovt personangrep tatt i betrakning hva mannen faktisk gjorde. Ber moderator være oppmerksom.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Han gjorde vel strengt tatt ikke annet enn det du ber OP om å gjøre; drite i alle mulige komplikasjoner og problemer som måtte oppstå og pule i vei på slekta si.

Lenke til kommentar
Han gjorde vel strengt tatt ikke annet enn det du ber OP om å gjøre; drite i alle mulige komplikasjoner og problemer som måtte oppstå og pule i vei på slekta si.

Sex skader ingen (innen rimelighetens grenser) sex uten prevensjon derimot. STOR forskjell. Forøvrig gjelder det uansett hvem du har sex med utenfor forhold.

Lenke til kommentar
Værste som kan skje er at du får en sønn med 18 fingre og 3 peniser.

Jeg skulle gjerne hatt 3 peniser.

Hva i alle dager skulle du brukt de til? Vise deg frem?

Dessuten ville de nok krevd så mye blod for erigering at du til slutt ville besvimt grunnet "blodmangel". :p

Lenke til kommentar

Selv om du er oppvokst i en kultur der det å knulle familien sin blir like normalt som å feire julaften, trenger du ikke en gang å prøve å argumentere for dette for oss normale mennesker, det er så jævlig svadalainen at jeg har ikke ord for det.

Lenke til kommentar
Selv om du er oppvokst i en kultur der det å knulle familien sin blir like normalt som å feire julaften, trenger du ikke en gang å prøve å argumentere for dette for oss normale mennesker, det er så jævlig svadalainen at jeg har ikke ord for det.

Men hva er et normalt menneske? De første menneske knullet jo familien sin så hardt at de knapt kunne gå jo. Det var jo normalt.

Lenke til kommentar

Men hva er et normalt menneske? De første menneske knullet jo familien sin så hardt at de knapt kunne gå jo. Det var jo normalt.

Haha, Adam og Eva fikk to sønner. Dømt til incest da ja!

Lenke til kommentar

Synes du det?

...sa brura.

Hva faen er brura?

Haha, Adam og Eva fikk to sønner. Dømt til incest da ja!

Tror du på Adam og Eva?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...