Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantasier om søster:(

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Er det riktig at jeg tolker det som om at du vil blit kvitt disse tankene?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Har du en eldre søster med mugger, og du selv er i puberteten, så er dette helt normalt vil jeg tro.

EDIT: Ser nå at du er 23? Da blir det hakket verre. Er dette en søster du har bodd sammen med hele livet? For det kan jo lett skje hvis man egentlig ikke kjenner hverandre så godt.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Jeg antar at det er unormalt å ha sexfantasier om søstra si, hva bør man gjøre med det?

Det er sikkert ikke noe unormalt i det hele tatt.

Hadde det ikke vært for at begge mine søstre er umåtelig stygge ville jeg ha hatt sexfantasier om dem til stadighet ;) Normalt eller ikke normalt, dette er ikke noe du kan gjøre noe med uten å få et dårlig forhold med søsteren din og/eller komme i fengsel som overgriper eller for incest.

Men om du finner en genial måte å spørre om hun KAAAAAANSKJE har samme følelser for deg (noe hun mest sannsynlig ikke har, INGEN STATISTIKK HER) så kunne det jo lett blitt litt søsterkos på deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Vell,dersom fantasiene utvikler seg,så kjøp ihvertfall inn noen banjoer,vil tro det kan bli bruk for slikt etterhvert (9 mnd eller.no)...;-)

Og for dere som ikke tok den,tenk "Piknik med døden",eller Deliverance som den heter originalt... ;-)

Hahaha, men... vi får da håpe han ikke liker gryntende mannfolk også da ! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du ser ikke problemet ved å knulle din egen søster? ...Er du fra Sveits?

... Eller Østerrike. :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Så hvis jeg ser bort ifra alle problemene så kan jeg begå mord da? Hvis jeg fantaserer om det?

Dette blir veldig satt på spissen, men er det ikke ulovelig med incest?

Lenke til kommentar
Jo, jeg ser PROBLEMET. Men om man ser bort fra alle problemene som følger kan vel sex med en hot søster være like bra som sex med en hvilken som helst annen jente. Og det er vel sexen det er snakk om her.

Å herregud, du heter ikke Fritzl til etternavn?

Lenke til kommentar
Jo, jeg ser PROBLEMET. Men om man ser bort fra alle problemene som følger kan vel sex med en hot søster være like bra som sex med en hvilken som helst annen jente. Og det er vel sexen det er snakk om her.

Å herregud, du heter ikke Fritzl til etternavn?

OH SNAP. I think you're on to something.

OT: Fantasi er fantasi. Du kan fantasere om å ta bikja til nabien bakfra mens du mjauer for min del, så lenge du ikke realiserer det.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...