Edson Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei! Jeg har nylig kjøpe et ASUS 7n8x deluxe og fikk med PC-cillin i pakken. Har lest at den skal være bra, og har brannmur innebygd i tillegg. Jeg lurte på om det var bedre enn å kjøre Norton Systemworks 2003 og Norton Internet Security 2003? Det virker som om Norton programmene bruker så mye ressurser. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jeg liker best norton pakken. det er veldig god oppdatering på den og jeg føler meg trygg når jeg bruker den. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Eg likar ikkje PClin. Fekk det med HK men det klikka heile tida. Brukar Norton no. Likar det best. Lenke til kommentar
vamp Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Pc-cillin fungerer veldig bra for å beskytte seg mot virus. Om den fungerer bra som brannmur vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har brukt pc-cillin siden jeg fikk pc (1.5 år) og har aldri hatt problemer med det. Halve jobben er og konfigurere det riktig. Brannmuren funker også veldig bra. Husk å oppdater!!!Hjelper ikke med virusbeskytter hvis du ikke gjør det. IMO så tror jeg ikke det spiller noen rolle vilket program du bruker så lenge det er oppdatert og konfigurert riktig. Shorty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå