TheCatIsALie Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har nå hatt min nokia 6280 i flere år. Og det begynner å gjøre masse rart.. - Når jeg har den på lydløst, og går til vanlig igjen, er den av og til fremdeles lødløs.. - Noen ganger kommer det "telefon begrenset" så trykker jeg avbryt så kommer det "pin kode". Noen ganger virker det å skrive inn pin koden, andre ganger ikke.. - Når jeg ringer noen\ noen ringer meg, tømmes batteriet veeeldig fort.. går ofte tomt. - Mister dekning, og får tilbake noen ganger (mest når prater med noen i den). Er det fordi den begynner å bli gammel, eller fordi det bare er noe galt med den? Har ikke oppdatert noe på den, ettersom det ikke går ann.. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det har vært endel problemer med denne telefonen, mest pga. FW... Min N6280 døde i går uten noe særlig forvarsel. Men den har vel egentlig gjort sin misjon nå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 FW? Hvor lenge skal egentlig en mobil holde? 5-6 år? Mulig min begynner å dra på årene, men vil kun ha iPhone, og da den gamle. Skal ikke ha ny før den blir billigere. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Firmware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå