Vidar Busk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Heisann Jeg lurte på, noen som vet hva man må gjøre for å få flyttet til et fremmed land? Jeg har planer om å flytte til enten Canada eller Nederland. Når tiden kommer hva gjør jeg da egentlig? Thanks! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tja, kan jo ta kontakt med ambassaden og høre hvilke papirer du må ha. Spørs om du har tenkt å flytte permanent eller bare for en kort tid. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Tja, kan jo ta kontakt med ambassaden og høre hvilke papirer du må ha. Spørs om du har tenkt å flytte permanent eller bare for en kort tid. Permanent. Har alltid vært litt curious på hvordan man imigrerer til et annet land når det gjelder jobb og alt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Canada er uten tvil det nydeligste landet jeg har sett, og HDI-en er visst veldig høy også. Ikke at det har noe med saken å gjøre:P Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 BMI-en er vist sikkert lavere der også. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Så hva er det som må gjøres? Første steg ville være? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det jeg skrev i post nr. 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå