HCG Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Her var ingen tråd for dette, så jeg tenkte jeg skulle lage en. Her kan du vise fram modifikasjoner og sånne ting for GTA4. CAR SPAWNER Se filmen hos Youtube Kjermy: Du må patche spillet med MagicIV for at det skal kunne startes uten originalfilene... Dette kan gjerne skrives i førstetråden, det er nokså viktig EDIT: Med det programmet kan man også fjerne alle mods, slik at alt går tilbake til originalfilene, i tillfelle noe går galt, og man ikke får startet spillet... Endret 24. januar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Malformed ID... har du laga den? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kan bli en lang liste... http://gtahq.multiplayernetwork.net/ Se til venstre under GTA IV mod files Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Malformed ID...har du laga den? Mener du moden? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 ja Nei, bare fant den på YouTube...Forresten, trodde du en 11-åring, hadde klart å lage modet? Det står i nicket mitt at jeg er 11 ;D Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 nja, har lest litt om carspawning på gtaforums såå.. mens så har jo fjortisser litt for mye fritid. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her er suspension mod. Jeg surra litt med GTA IV editoren =) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vil anbefale weapon editor... Du kan endre på alt i våpnene.Her er et par eksempler jeg brukte: Mini-uzi som skyter rockets (og øke antall skudd i magasinet til å bli f. eks. 3000) Deagle som skyter en smule kraftigere enn vanlig... Kan brukes til å skyte vekk politibiler og helikoptre som plager deg... Et skudd, og de flyr vekk Hagle som skyter brennende hagler (cirka som molotovs, bare at det er ei hagle istedenfor flaske) Anbefaler å bruke disse våpnene... Uzien skyter raskt, og politiet har den ikke... Jeg brukte først den SMG som SWAT hadde, og det gikk ikke greit... Politi har glock, og er den stilt nokså kraftigere, og du er i bil, så flyr du om de skyter deg... Politi har hagle, men de suger til å sikte når den skyter molotovs... De setter ofte fyr på seg selv (great fun) I denne kan du endre på det meste av våpen, noe som kan være utrolig morsomt (spesielt på free-roam på LAN) Kan jo slenge opp link: Weapon editor Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alt det kan man jo gjøre ved å redigere weapon.xml fila. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kanskje enklere via weapon editor? Men er jo det den gjør, da Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet om en måte å forandre på NPCer? Altså å få de til å rage og gå amok og slå og sparke etter andre NPCer? Hadde vært fett å lage en zombie mod på den måten. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Vet ikke om den funker noe bra da, men har funnet en.... Skal finne link om jeg finner den igjen... Jeg prøvde den litt, men fikk det ikke til EDIT: Fant den Du får bare prøve deg fram Endret 23. januar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg prøvde først å bruke Weapon Editoren som kjermy linket til, og så prøvde jeg å redigere WeaponIndo.xml manuelt, men uansett vil ikke GTA starte. Det cmd-vinduet kommer opp som vanlig når jeg starter, men så lukker det seg etter et par sek og spillet starter ikke. Det virker som dette skjer hvis ikke WeaponInfo.xml er nøyaktig lik originalen. Hvis jeg bare fjerner et mellomrom i fila, vil ikke spillet starte. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Du må patche spillet med MagicIV for at det skal kunne startes uten originalfilene... Dette kan gjerne skrives i førstetråden, det er nokså viktig EDIT: Med det programmet kan man også fjerne alle mods, slik at alt går tilbake til originalfilene, i tillfelle noe går galt, og man ikke får startet spillet... Endret 23. januar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) OK. Jeg fant ut nå at det også virker å starte spillet, deretter redigere fila, også loade saven. Endret 23. januar 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hvorfor er det så lite med modding på GTA IV? Får man ikke tak i SDK'en? Hadde vært fett med en zombie mod e.l. Cloverfield mod er kanskje litt vanskelig men ^^ Endret 7. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvorfor er det så lite med modding på GTA IV? Får man ikke tak i SDK'en? Hadde vært fett med en zombie mod e.l. Cloverfield mod er kanskje litt vanskelig men ^^ Tipper fordi at det er vanskelig. Moddene må programmeres i C++ (blant annet) og evt. 3D-modeller må være mye mer nøyaktige enn de i f.eks. San Andreas. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 er det noen som vet om noen god mod som funker på patch 1.0.4.0?? det kan jo fungere med en cracked version av CH-trainer det jeg i hovedsak trenger er infinite health and ammo i offline... ikke i MP det er juks!! MVH hooper PS. hvis den fungerer i MP så gjør det ikke noe for den blir ikke brukt der uansett! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg reinstallerte og oppdaterte bare til 1.0.2 her om dagen. Da fant jeg en +23-trainer i .asi format som var kjempe. God mode som funker, no police, instant speed på alle biler (morsomt å kjøre i en liten taxi med Trashmaster i 250 km/t), speedometer, muligheten til å snu bilen hvis den lander på taket osv. Jeg har heller ikke opplevd at den har ført til kræsj i spillet pga. den. Nå koser jeg meg med GTA IV, takket være den, og en car spawner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå