Gå til innhold

GTA IV Mods!

Anbefalte innlegg

Her var ingen tråd for dette, så jeg tenkte jeg skulle lage en.

Her kan du vise fram modifikasjoner og sånne ting for GTA4.

CAR SPAWNER

Se filmen hos Youtube

Kjermy:

Du må patche spillet med MagicIV for at det skal kunne startes uten originalfilene...

Dette kan gjerne skrives i førstetråden, det er nokså viktig

EDIT: Med det programmet kan man også fjerne alle mods, slik at alt går tilbake til originalfilene, i tillfelle noe går galt, og man ikke får startet spillet...

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale weapon editor...

Du kan endre på alt i våpnene.Her er et par eksempler jeg brukte:

Mini-uzi som skyter rockets (og øke antall skudd i magasinet til å bli f. eks. 3000)

Deagle som skyter en smule kraftigere enn vanlig... Kan brukes til å skyte vekk politibiler og helikoptre som plager deg... Et skudd, og de flyr vekk

Hagle som skyter brennende hagler (cirka som molotovs, bare at det er ei hagle istedenfor flaske)

Anbefaler å bruke disse våpnene... Uzien skyter raskt, og politiet har den ikke... Jeg brukte først den SMG som SWAT hadde, og det gikk ikke greit...

Politi har glock, og er den stilt nokså kraftigere, og du er i bil, så flyr du om de skyter deg...

Politi har hagle, men de suger til å sikte når den skyter molotovs... De setter ofte fyr på seg selv (great fun)

I denne kan du endre på det meste av våpen, noe som kan være utrolig morsomt (spesielt på free-roam på LAN)

Kan jo slenge opp link: Weapon editor

Lenke til kommentar

Jeg prøvde først å bruke Weapon Editoren som kjermy linket til, og så prøvde jeg å redigere WeaponIndo.xml manuelt, men uansett vil ikke GTA starte. Det cmd-vinduet kommer opp som vanlig når jeg starter, men så lukker det seg etter et par sek og spillet starter ikke. Det virker som dette skjer hvis ikke WeaponInfo.xml er nøyaktig lik originalen. Hvis jeg bare fjerner et mellomrom i fila, vil ikke spillet starte. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar

Du må patche spillet med MagicIV for at det skal kunne startes uten originalfilene...

Dette kan gjerne skrives i førstetråden, det er nokså viktig

EDIT: Med det programmet kan man også fjerne alle mods, slik at alt går tilbake til originalfilene, i tillfelle noe går galt, og man ikke får startet spillet...

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Hvorfor er det så lite med modding på GTA IV? Får man ikke tak i SDK'en? Hadde vært fett med en zombie mod e.l. Cloverfield mod er kanskje litt vanskelig men ^^

Tipper fordi at det er vanskelig. Moddene må programmeres i C++ (blant annet) og evt. 3D-modeller må være mye mer nøyaktige enn de i f.eks. San Andreas.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noen som vet om noen god mod som funker på patch 1.0.4.0??

det kan jo fungere med en cracked version av CH-trainer :p

det jeg i hovedsak trenger er infinite health and ammo i offline...

ikke i MP det er juks!!

MVH hooper

PS. hvis den fungerer i MP så gjør det ikke noe for den blir ikke brukt der uansett!

Lenke til kommentar

Jeg reinstallerte og oppdaterte bare til 1.0.2 her om dagen. Da fant jeg en +23-trainer i .asi format som var kjempe. God mode som funker, no police, instant speed på alle biler (morsomt å kjøre i en liten taxi med Trashmaster i 250 km/t), speedometer, muligheten til å snu bilen hvis den lander på taket osv. Jeg har heller ikke opplevd at den har ført til kræsj i spillet pga. den. Nå koser jeg meg med GTA IV, takket være den, og en car spawner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...