potetskrell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har installert Windows 7, og for en overraskelse! Raskeste oppstart hittil! Bedre enn Ubuntu, og Vista/XP.. Veldig smarte løsninger, spesielt på startlinja. Jeg har som regel 10 programmer + en masse vinduer (feks photoshop) og en firefox med 20 sider, så dette er perfekt. Hva vil prisen bli i August, og vil det bli uproblematisk å oppgradere til "ikke-beta" versjon? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis du skal oppgradere til "ikke beta" tror jeg at du må innstallere den på nytt. Men det blir jo egentlig ikke noe problem, det tok jo ikke lang tid å innstallere W7 Beta Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis du skal oppgradere til "ikke beta" tror jeg at du må innstallere den på nytt. Men det blir jo egentlig ikke noe problem, det tok jo ikke lang tid å innstallere W7 Beta Det jeg tenker på er alle innstillinger, programmer osv.. Etter 7 måneder har jeg laget bra mange innstilligner jeg gjerne vil ha med videre.. Har brukt Ubuntu noen år nå, men begynner å bli litt lei flere ting.. Og Vista er ubrukelig tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå