Gå til innhold

BI Studietilbud, hva skal eg velge?

Anbefalte innlegg

Hola folk!

Eg er student fra Moskva, bor i Norge i 4 år. Eg blir ferdig med videregående kurs i år og har rundt 5 i snitt. Eg har bestemt meg til å ta bachelorstudie på BI, men jeg er ikke sikkert på hvilken linje skal jeg velge? Økonomi og administrasjon? Kan noen fortelle meg om hvilken fag skal jeg ha da? Eg vil ha en studie med mindre "tallrutin", hvis dere skjønner hva eg mener...eg kan matte, men jeg trives ikke med mye tall, integraler, deriveringer osv, liker best markedsføring, management...vil studere det jeg liker best:\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bør du studere bachelor i markedsføring, om du vil ha generell markedsføringsledelse eller bachelor i markedskommunikasjon om du er mer intressert i hvorfor forbrukerne tar de valgene de gjør. Disse fagene har minst tall i seg:)

Lenke til kommentar
Er det mye "tallrutin" i Økonomi og Administrasjon studium?

Her er svaret enkelt og greit ja. Man kommer garantert til å slite på dette studiet dersom man ikke liker matematiske fag.

Tak for svar!=)

Eg har 5 i matte eg=) Eg ville velge et studie slik at jeg skal jobbe med det jeg liker, skjønner du?=) Ikke for å stresse først av stuidet, etterpå med jobben...

Økonomi og IT-ledelse da? Hva kan jeg bli etter det? lønnen gjennomsnitt?=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...