Gå til innhold

PC lagger når uTorrent kjører

zaler

Anbefalte innlegg

Kort verson:

PCen begyner å lagge etter at uTorrent har kjørt i ca en time, uT presessen vill ikke skru seg av. Vista home premium (ikke SP1 for øyebliket, men PCen lagget når jeg hadde sp1) 9800gtx quad core, 4 gb ram, zonealarm.

Laang verson:

Nå er jeg sjikkelig pissed off! I en måned eller noe sånt har PCen begynt å lagge etter at utorrent har kjørt i en time eller noe sånt. Jeg kjørte ccleaner, virus scan (zinealarm) rensett opp på C stasjonen osv. Ja jeg gikk faktis så langt som at jeg formaterte PCen, JA faktisk. Da tengte jeg (dum som jeg er) nå må vell problenet være borte. MEN NEEEEEIDA. for 5 min siden sjedde akkurat det samme. PCen begynte å lagge, og slutta og lagge når jeg skrudde av utorrent, men utorrent prssessen forsatte og kjøre.

HJELP, hva skal jeg gjøre, og JA jeg har GOOGLA d men finner ikke noe som hjelper. Et svar som hjelper vill jeg være dypt taknemlig for!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pirat Kopiering er ulovlig og ikke lov å snakke om det her på diskusjon.no

Han sier ingen ting om at han laster ned noe ulovlig? For alt vi vet kan ha jo laste ned bilder av familien fra broren eller lignende. Kan jo hende han laster ned de 5% av musikken som ikke er pirat..

Kilde i forhold til 5%

Edit: Endret inlegget litt og la til kilde.

Endret av Potion
Lenke til kommentar

til deres informasjon bestemte jeg og noen venner (ganske mage) at vi skulle prøve p2p som ett alternativ for å dele større filer. Vi har prøvd flere forsjellige ting men hittil har vi ikke vært særlig fornøyd med noen av dem. Så jeg prøver uTorrent. Har ikke kommet helt igang (ikke alle har begynt å seed ennu) Men uTorrent krasjer uansett hele tiden. Jeg vet at utorrent vanligvis brukes til ulovlige ting, men det er en sjanse jeg ikke vil ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...