oksa Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvilket headset ville du valgt? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 HBH 60 til ericsson, minst og best batteri Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Finnes det ingen trådløse headsett lik HBH-60 til vanlig telefoner? Helst som man kan bruke om hverandre både på telefon og mobil? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har hatt Ericsson HBH-30, HBH-60 og Jabra BT-200 og den som fungerer best er HBH-30. Grunnen til at den fungerer best er at bilen min en Renault, må lage en form for støy som gjør at HBH-60 skurrer slik at INGEN hører noe av det jeg sier. Jabra BT-200 fungerte VELDIG dårlig på min P800. Slik det er nå så bruker jeg HBH-30 i bilen og HBH-60 når jeg er ute av bilen. En annen bakdel med HBH-60 og HBH-30 er at de blir så fort utladet. Neste BT-headset jeg må teste blir vel være Bluespoon sitt. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes det ingen trådløse headsett lik HBH-60 til vanlig telefoner? Helst som man kan bruke om hverandre både på telefon og mobil? Logitech har lansert noen sett med en liten dings man plugger bakitelefonen som skal passe til det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå