PCBerg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Går det ann å legge over film fra et kamera med dv/mini-dv/ micro-dv til data?? Følger det med noe kabel? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvordan? Følger det med noen kabel på de fleste videokameraer og er det bare å kopiere dem fra kameraet eller må du ha noe program. Trenger å vite dette fordi jeg skal bruke filmene på data hvis jeg skal kjøpe et kamera. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tror det følger med kabel, gjorde iallefall det da jeg kjøpte dv kamera Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ja regner med det følger med kabel. Viss ikke brukes vanligvis en vanlig firewirekabel. (lite til stor) Det er verdt å merke seg at det er vanlig med firewire og ikke usb til sånt. Regner med det og følger med programvare du kan bruke til å tømme kameraet med. Viss ikke så støtter de fleste andre redigeringsprogram dette. Plugg inn kameraet å go i importdelen av programmet ditt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Var en firewire kabel som fulgte med, ja. Tror ikke at det fulgte med noe program til å ta over filmen med, men jeg bruker Pinnacle Studio, og der er det bare å gå på importdelen som kulu-ku sier. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Ok. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå