Gå til innhold

Aftermath etter forumtreff 17.01.09: bildelinker i første post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pfft!

Men vi må få ordnet et i bergen også!

Det har jo faktisk vært en del treff i Bergen. Har jo vært en av de store pådriverne for forumtreff i Bergen. Men i den senere tid har det vært dårlig respons når jeg har prøvd å få startet igang noe. Har vel nesten gitt opp.

 

Kudos til Duke Coke for Ubuntu-sticker på laptopen. Litt reklame for fine Linux-distroen skader aldri.

 

@ DJ-Dark: Skulle gjerne tatt toget jeg, om jeg hadde penger. Hurray for studentlivet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
pfft!

Men vi må få ordnet et i bergen også!

Det har jo faktisk vært en del treff i Bergen. Har jo vært en av de store pådriverne for forumtreff i Bergen. Men i den senere tid har det vært dårlig respons når jeg har prøvd å få startet igang noe. Har vel nesten gitt opp.

 

Kudos til Duke Coke for Ubuntu-sticker på laptopen. Litt reklame for fine Linux-distroen skader aldri.

 

@ DJ-Dark: Skulle gjerne tatt toget jeg, om jeg hadde penger. Hurray for studentlivet.

 

Jeg er helt for forumtreff i Bergen :thumbup:

Lenke til kommentar
Så må vi jo få noen østlandsfolk over til vestlandet også! ^^

Skal ikke se bort i fra at om det passer seg slik, så tar jeg turen :)

 

Wuut? The Arch Way er jo MYE morsommere enn kjedelige Ubuntu der bare alt virker av seg selv og du sitter med 10000 programmer du ikke vet hva er i startmenyene og desktop etter install.

Du tror ikke jeg tenkte det samme? :D

Lenke til kommentar

Heh, var da trivelig for meg og Mimir, vi satt å storkoste oss i den særs fortreffelige plassen på midten der. Måtte til og med brøyte plass for WheelMan som støtt og stadig skulle forbi meg. Tror ikke han visste hvem jeg var. :wee:

 

Blir jo hva man gjør det til. ;)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...