Snorre Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Usj. Oslo-treffene ser så avsindig artige ut. Synd jeg bor så langt vest. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Lurer på om jeg kanskje må kaste meg på en gang. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Usj. Oslo-treffene ser så avsindig artige ut. Synd jeg bor så langt vest. pfft!Men vi må få ordnet et i bergen også! Endret 18. januar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Usj. Oslo-treffene ser så avsindig artige ut. Synd jeg bor så langt vest. Var jo en som tok toget fra the far west da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) pfft!Men vi må få ordnet et i bergen også! Det har jo faktisk vært en del treff i Bergen. Har jo vært en av de store pådriverne for forumtreff i Bergen. Men i den senere tid har det vært dårlig respons når jeg har prøvd å få startet igang noe. Har vel nesten gitt opp. Kudos til Duke Coke for Ubuntu-sticker på laptopen. Litt reklame for fine Linux-distroen skader aldri. @ DJ-Dark: Skulle gjerne tatt toget jeg, om jeg hadde penger. Hurray for studentlivet. Endret 18. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Med tanke på alle bildene som ble tatt er jeg plutsleig glad jeg ikke var der likevel I'm not. Jeg er faktisk lei meg ... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 pfft!Men vi må få ordnet et i bergen også! Det har jo faktisk vært en del treff i Bergen. Har jo vært en av de store pådriverne for forumtreff i Bergen. Men i den senere tid har det vært dårlig respons når jeg har prøvd å få startet igang noe. Har vel nesten gitt opp. Kudos til Duke Coke for Ubuntu-sticker på laptopen. Litt reklame for fine Linux-distroen skader aldri. @ DJ-Dark: Skulle gjerne tatt toget jeg, om jeg hadde penger. Hurray for studentlivet. Jeg er helt for forumtreff i Bergen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Haha, jeg fikk faktisk beskjed av Ueland om å legge inn Ubuntu på eee-en min igjen. Arch var visst ikke det helt store der nei... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Så må vi jo få noen østlandsfolk over til vestlandet også! ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Wuut? The Arch Way er jo MYE morsommere enn kjedelige Ubuntu der bare alt virker av seg selv og du sitter med 10000 programmer du ikke vet hva er i startmenyene og desktop etter install. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Så må vi jo få noen østlandsfolk over til vestlandet også! ^^ Skal ikke se bort i fra at om det passer seg slik, så tar jeg turen Wuut? The Arch Way er jo MYE morsommere enn kjedelige Ubuntu der bare alt virker av seg selv og du sitter med 10000 programmer du ikke vet hva er i startmenyene og desktop etter install. Du tror ikke jeg tenkte det samme? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Heh, var da trivelig for meg og Mimir, vi satt å storkoste oss i den særs fortreffelige plassen på midten der. Måtte til og med brøyte plass for WheelMan som støtt og stadig skulle forbi meg. Tror ikke han visste hvem jeg var. Blir jo hva man gjør det til. Endret 18. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Den som finner bilde av meg vil alltid få en plass i signaturen min Ooh, i found you! Bummer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Synd at ingen ble med på Aftermathet da. Det er dannet en topp sekret fanklubb for de som var med på aftermathen! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Ikke veldig top-secret lenger, eller hva? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jo, for ingen vet hvem som er medlemmer. Endret 18. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jo, for ingen vet hvem somer medlemmer. (1:31:24 AM) Chris: jeg, whiteknight, tale og aleks kødda jo rundt i byen Jeg har mine anelser. Endret 18. januar 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Jo, for ingen vet hvem somer medlemmer. (1:31:24 AM) Chris: jeg, whiteknight, tale og aleks kødda jo rundt i byen Jeg har mine anelser. Pff Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Pff Men om jeg får bli med, og jeg holder tett om resten av infoen som kanskje er kommet på avveie, så skal du få masse gulrøtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå