HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg møtte Onyx, jeg...som jeg ser hver dag. Masse utbytte av denne kvelden. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du er så flink atte. Takk <3 Jeg møtte Onyx, jeg...som jeg ser hver dag. Masse utbytte av denne kvelden. Møtte da b-real, Ueland, Pac-Man og noen til og da =( Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Møtte, ja. Er de dype samtalene jeg er ute etter. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dype samtaler? Da var du på feil sted. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Flere bilder, folkens! Raska på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Innkjøp av merkelapper som alle må ha på seg så en kan se hvem folk er:P Jah, skuffende at det ikke var noen "Hello, my name is ***"-lapper.. Vi for skylle på ilpostino som trakk seg som egentlig arrangerte hele greia og som i tilleg trakk seg. Svikere tollereres ikke! Punishment is death. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dype samtaler? Da var du på feil sted. Eller samtaler i det hele tatt. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Dype samtaler? Da var du på feil sted.mjbjorn er dyp da ^____^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vi for skylle på ilpostino som trakk seg som egentlig arrangerte hele greia og som i tilleg trakk seg. Svikere tollereres ikke! Punishment is death. Jeg er med på den. Fikk jo tross alt hammer! Pac-Man: Takk <3<3 b-real: skal vi ta ansvar for at neste treff blir bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 b-real: skal vi ta ansvar for at neste treff blir bedre?Vi får sifte en egen arrangement-komite og lage et ordentlig opplegg Ble luftet av noen her å leie ei hytte i østmarka... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 mjbjorn er dyp da ^____^ Søt måte å skrive nicket mitt på da Jeg forstår ikke helt hvordan jeg kan være så dyp, though. x) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den er jeg med på! Jeg melder meg frivillig til å være med i komiteen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den er jeg med på! Jeg melder meg frivillig til å være med i komiteen. Jeg kan også være med, om andre vil ha meg med overhodet.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En komité hørtes ikke dumt ut nei. Eller, at det hvertfall er noen som faktisk står ansvarlig for det hele da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Søt måte å skrive nicket mitt på da Jeg er jo bundet til deg i en dag så jeg må jo oppføre meg littegranne Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eller, at det hvertfall er noen som faktisk står ansvarlig for det hele da. Jeg melder meg nok en gang frivillig til dette. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er jo bundet til deg i en dag så jeg må jo oppføre meg littegranne Ja. Og, du prøvde å spise på hånden min i dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En komité blir jeg også med på. Det var for dårlig opplegg egentlig. Lite mingling. Ble jo bare sittende å prate med de fem-seks personene jeg tilfeldigvis ble sittende på bord med.. PS. Bilder kommer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 På de forrige treffene har jo folk laget navnelapper inkludert avataren til brukere så vi skal huske det bedre. Men det var den gangen Aidskake og Tomat-Ulf arrangerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå