MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Haha. Jeg så jo smålig syk ut da. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Haha. Jeg så jo smålig syk ut da. hadde noe verre så Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Programvare på de bildene jo! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Kan dere skrive hvem som er på bildene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Må fylle requesten til dj_dark: Kommer flere, tar bare evigheter å laste opp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Hahaha. Lol'd. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Og bare sånn for informasjon, jeg har vært i kontakt med mrbjoern, og det går bra med han, det ser ut til at de fikk fjernet grevlingen som angrep haken hans. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 SLETT DET HVOR JEG ER MED ;_; Jaja. Må si b-real høres ut som om han er fra molde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Merk dere at det Sameboe (i Uniteddrakt ) tygger på en vårserviett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Lurer på om det er noen som skal bli foreldre etter denne kvelden. Haha - Duke og Programvare ble med Kanin hjem Ja, de sjekket legg på meg når jeg bestilte første ølenEtter dere hadde gått viftet jeg med et tomt ølglass og sa jeg skulle ha solo - også fikk jeg øl, uten spørsmål Og til alle dere som har tatt uheldige bilder av meg, ta hensyn plx. Spesielt du Wheelman.Wat, du er jo bare søt Kameraet til WheelMan tok bare bilder av meg da jeg ikke fulgte med. Når jeg snakket, hadde mat i munn eller så tard ut. Fikk ikke lov til å pose. Det liker deg ikke Er det ingen som har noen bilder? Var veldig kos i dag.Jeg laster opp atm.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Og bare sånn for informasjon, jeg har vært i kontakt med mrbjoern, og det går bra med han, det ser ut til at de fikk fjernet grevlingen som angrep haken hans.Badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger.... Merk dere at det Sameboe (i Uniteddrakt ) tygger på en vårserviett Han fikk 20kr som belønning ifra meg. Vi får nesten kreve de etterpå-bildene og se om den kommer ut hel Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Merk dere at det Sameboe (i Uniteddrakt ) tygger på en vårserviett Han fikk 20kr som belønning ifra meg. Vi får nesten kreve de etterpå-bildene og se om den kommer ut hel Spiste han den hel? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 SPISTE han en våtserviett? Isåfall; Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ja han spiste en våtserviett. Har bilder som beviser bragden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Kameraet til WheelMan tok bare bilder av meg da jeg ikke fulgte med. Når jeg snakket, hadde mat i munn eller så tard ut. Fikk ikke lov til å pose. Det liker deg ikke Merk dere at det Sameboe (i Uniteddrakt ) tygger på en vårserviett Han fikk 20kr som belønning ifra meg. Vi får nesten kreve de etterpå-bildene og se om den kommer ut hel Hahahaha. Ja! Merk dere at det Sameboe (i Uniteddrakt ) tygger på en vårserviett Han fikk 20kr som belønning ifra meg. Vi får nesten kreve de etterpå-bildene og se om den kommer ut hel Spiste han den hel? Jada! Tok hele i munn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Litt bevismateriale: Djdark ville også prøve: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Jesper slappet meg i det biril tok bilde Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Innkjøp av merkelapper som alle må ha på seg så en kan se hvem folk er:P Jah, skuffende at det ikke var noen "Hello, my name is ***"-lapper.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Jesper slappet meg i det biril tok bilde Du har jo så stor e-penis, at det gjør vel ikke noe? Skal få overtalt Ueland til å minske den, tror jeg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Nice ass på MSg på det nest siste der. Alltid nice ass på meg.. MSg var skikkelig kul, egentlig. ^^ Ja, ikke sant? ^^ Kjekt å møte dere; de jeg snakket med hvertfall. *vinke pent til resten også* Yeah, kudos til MSg som var prutemester i dag. Ojee! Bordet vårt sparte jo nesten 1000-lappen, såh. Endret 17. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå