Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 ilpostinoooo...? Neida, jeg får se. Kanskje jeg til slutt oppnår kult-status. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Er det nå jeg skal være skikkelig tørrpinne og si at det var på grunn av at han var en del av The experience crewet, og trengte admin-rettigheter i forbindelse med det? En moderator har ikke admin-rettigheter etter hva jeg har forstått? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Er det nå jeg skal være skikkelig tørrpinne og si at det var på grunn av at han var en del av The experience crewet, og trengte admin-rettigheter i forbindelse med det? En moderator har ikke admin-rettigheter etter hva jeg har forstått? Du skjønner hva jeg mener, moderator-rettigheter.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Du veit at jeg ikke kan være aktiv her på 180 dager? I allefall ikke i noen andre tråder enn denne. ...og jeg klarer ikke å forlate dataen. Jeg er trist. Pfft... Det er så mye sære brukernavn ute og går, at et til eller fra spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Neida, jeg får se. Kanskje jeg til slutt oppnår kult-status.Det er deg og penis-trygve som har hatt forumets kuleste nick. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 ilpostinoooo...? Neida, jeg får se. Kanskje jeg til slutt oppnår kult-status. Ha ha, nice nick. Kom deg på MSN, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Du skjønner hva jeg mener, moderator-rettigheter.. Du vet virkelig å punktere en spøk, Pac-Man? :!: Pfft... Det er så mye sære brukernavn ute og går, at et til eller fra spiller ingen rolle. Mine favoritter er Brød og Kontorstol. Og nå Hoppende Bryster. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det er deg og penis-trygve som har hatt forumets kuleste nick. Savner Penis Trygve. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 En moderator har ikke admin-rettigheter etter hva jeg har forstått? stemmer. en moderator er en som er tilknyttet hw-nettverket med redaksjonell tilknytting mens brukermoderatorer er utvalgte fra brukermassen til forumet med utvidete rettigheter. brukermoderatorer og moderatorer har like rettigheter. Hoppene bryster må nok litt høyere i systemet gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Du skjønner hva jeg mener, moderator-rettigheter.. Du vet virkelig å punktere en spøk, Pac-Man? :!: Folk sier jeg er skikkelig tørr, jeg tror dette bare bekrefter det jeg var visst lenge.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det er forskjell på "tørr" og "party pooper". :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 ilpostinoooo...? Neida, jeg får se. Kanskje jeg til slutt oppnår kult-status. Ha ha, nice nick. Kom deg på MSN, jeg kjeder meg Jeg er på skolepc. Hjemme er dataen DØD. Jeg får vondt i forummuskelen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Savner Penis Trygve. Du kan bytte igjen om en måned vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det er forskjell på "tørr" og "party pooper". :!: Nåvel, er det så ille? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Denne var i hvert fall så ille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Denne var i hvert fall så ille. Jada jeg vet, alle hater meg! *kutte seg selv* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ha ha, nice nick. Kom deg på MSN, jeg kjeder meg Jeg er på skolepc. Hjemme er dataen DØD. Jeg får vondt i forummuskelen. Portable "MSN" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Pac-Man: Neida, vi elsker deg. Men du må ikke ødelegge poengene mine! Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 ilpostinoooo...? Neida, jeg får se. Kanskje jeg til slutt oppnår kult-status. Ha ha, nice nick. Kom deg på MSN, jeg kjeder meg Jeg er på skolepc. Hjemme er dataen DØD. Jeg får vondt i forummuskelen. Da ... blir du værende på skolen, eller tar første tog til Steinkjer og låner maskina mi. Problem solved Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 To tomler opp for svensken! Han klappet meg på skulderen og småflørtet med meg etter at Mathias kjeftet på ham. Han hadde sikkert fått smikk av sjefen. Jah, jeg er mean når jeg først setter i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå