HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lemon: Jeg slenger på Oreos. 10 pakker. Hvis du bytter nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du sånn snobbehytte, Chris? Jeg husker hagen din, vertfall. ^^, Som faen. http://www.facebook.com/album.php?aid=1485...790133&op=6 Jeg og Lars lurer på hvor mange nerder du klarer å skvise inn der? How big is it? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Lemon: Jeg slenger på Oreos. 10 pakker. Hvis du bytter nå. Ikke gjør dette vanskelig for meg. Edit: Jeg forlater dere forumnerder nå og ser dere antakeligvis ikke før i morra, ettersom dataen hjemme er kaputt. Endret 19. januar 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Planen min nå var jo å ta med treffet til dere. Les hva jeg skriver, puselus. Jamen da er det jo greit, må da være gode spisesteder med litt oppegående service og finne i Hamar også. Ikke undervurder ferdignudler! Eller...Oo Errm, treff med ferdignudler og cola? Skal jeg først på treff skal jeg ha skikkelig mat, og gjerne en øl Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du sånn snobbehytte, Chris? Jeg husker hagen din, vertfall. ^^, Som faen. http://www.facebook.com/album.php?aid=1485...790133&op=6 Jeg og Lars lurer på hvor mange nerder du klarer å skvise inn der? How big is it? Er tre hytter på tomta Og hagen er temmelig stor i tillegg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke gjør dette vanskelig for meg. Edit: Jeg forlater dere forumnerder nå og ser dere antakeligvis ikke før i morra, ettersom dataen hjemme er kaputt. Du rekker et kjapt navnebytte. Jeg slenger på en striptease. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ikke ta meg så seriøst Herrefred! Jeg stemmer for treff hos Chris! Endret 19. januar 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke ta meg så seriøst Du vet jeg tuller, du kjenner da meg så godt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) --- Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Der er jeg søren meg ikke sikker.. Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hater deg. Åh, store gud. Jeg elsker deg. Takk! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hater deg. Åh, store gud. Jeg elsker deg. Takk! Du veit at jeg ikke kan være aktiv her på 180 dager? I allefall ikke i noen andre tråder enn denne. ...og jeg klarer ikke å forlate dataen. Jeg er trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hater deg. Gratulerer med nytt, flott nick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hater deg. Åh, store gud. Jeg elsker deg. Takk! Du veit at jeg ikke kan være aktiv her på 180 dager? I allefall ikke i noen andre tråder enn denne. ...og jeg klarer ikke å forlate dataen. Jeg er trist. Du kan da sikkert finne en moderator som du kan smiske litt med, slik at du kan skifte tilbake før? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hoppende Bryster: Jeg har ikke ord. Lykken jeg føler kan ikke beskrives. EDIT: Det er ikke lov å suge admin-cock. Da er betalingen off. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hater deg. Åh, store gud. Jeg elsker deg. Takk! Du veit at jeg ikke kan være aktiv her på 180 dager? I allefall ikke i noen andre tråder enn denne. ...og jeg klarer ikke å forlate dataen. Jeg er trist. Du kan da sikkert finne en moderator som du kan smiske litt med, slik at du kan skifte tilbake før? Clevvur. Noen som veit om noen moderatorer med tvilsom moral? Edit: MIMIR, det var ikke en del av avtalen! Endret 19. januar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hater deg. Åh, store gud. Jeg elsker deg. Takk! Du veit at jeg ikke kan være aktiv her på 180 dager? I allefall ikke i noen andre tråder enn denne. ...og jeg klarer ikke å forlate dataen. Jeg er trist. Du kan da sikkert finne en moderator som du kan smiske litt med, slik at du kan skifte tilbake før? Clevvur. Noen som veit om noen moderatorer med tvilsom moral? Hmm, er ikke det sånn ca. alle når de blir spurt av damer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Clevvur. Noen som veit om noen moderatorer med tvilsom moral? Edit: MIMIR, det var ikke en del av avtalen! MSg var jo moderator med 200 poster, så dette forumet er korrupt. Det var da innlysende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Clevvur. Noen som veit om noen moderatorer med tvilsom moral? Edit: MIMIR, det var ikke en del av avtalen! MSg var jo moderator med 200 poster, så dette forumet er korrupt. Det var da innlysende. Er det nå jeg skal være skikkelig tørrpinne og si at det var på grunn av at han var en del av The experience crewet, og trengte admin-rettigheter i forbindelse med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå