theoriginalAidskake Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, få fler som spiller! Ohyes. Må nesten få med Markus til å være waterboy igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Skåtøy er størst. Jomfruland er i alle fall IKKE størst Skåtøy høres ut som et bra sted å ha vill forumfest. Det er sånn institusjon for vansklige ungdom der også, så kanskje det utarter seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Du kommer jo aldri uansett Men neste gang skal jeg dra meg av gårde men hva sier folket? Hypp på treff før sommeren? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, få fler som spiller! Ohyes. Må nesten få med Markus til å være waterboy igjen. Bwahaha! Ja Skåtøy er størst. Jomfruland er i alle fall IKKE størst Skåtøy høres ut som et bra sted å ha vill forumfest. Det er sånn institusjon for vansklige ungdom der også, så kanskje det utarter seg. Det vet jeg ikke noe om, men det er jævla chill på hytta mi, og det er nok av plass i alle fall Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Men det er jo så kjedelig! Hallo, stiller jeg i stuepikeantrekk, er jeg i hvertfall sporty. At jentene skal spille er oppskrytt. At jentene kler seg sexy derimot... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ohyes. Må nesten få med Markus til å være waterboy igjen. da må han bli flinkere til å svømme på Tøyenbadet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Selv så satt jeg å chillet med iskald Long Island Ice Tea og prata piss hele fotballen. Men du er teit og! Jeg er i hvertfall ikke en sånn rabiat tulling som kaster frisbee etter random suspekte skateboardere som like gjerne kan være psykiatriske pasienter med kniv på baklomma! Jeg bare oppfordrer sterkt til handlingen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Men det er jo så kjedelig! Hallo, stiller jeg i stuepikeantrekk, er jeg i hvertfall sporty. At jentene skal spille er oppskrytt. At jentene kler seg sexy derimot... Begge deler? Jeg er i hvertfall ikke en sånn rabiat tulling som kaster frisbee etter random suspekte skateboardere som like gjerne kan være psykiatriske pasienter med kniv på baklomma! Jeg bare oppfordrer sterkt til handlingen. Dere sa jo at dere skulle ta skylda om jeg traff da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hoppende bryster er vel ikke å forakte, nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hoppende bryster er vel ikke å forakte, nei. Er "Hoppende Bryster" Lemon sitt nye indianernavn? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Du kommer jo aldri uansett Men neste gang skal jeg dra meg av gårde men hva sier folket? Hypp på treff før sommeren? Jess! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 da må han bli flinkere til å svømme på Tøyenbadet. Haha! Skal si i fra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 L4r5: Hadde kledd henne. De er jo...store og flotte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Du kommer jo aldri uansett Men neste gang skal jeg dra meg av gårde men hva sier folket? Hypp på treff før sommeren? Jess! Kan ikke ilpostino eller noen lage en tråd for et påsketreff? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Du kommer jo aldri uansett Men neste gang skal jeg dra meg av gårde men hva sier folket? Hypp på treff før sommeren? Jess! Kan ikke ilpostino eller noen lage en tråd for et påsketreff? Påske as in TG-uka? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Har du sånn snobbehytte, Chris? Jeg husker hagen din, vertfall. ^^, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 L4r5: Hadde kledd henne. De er jo...store og flotte. Da stemmer jeg for at Lemon bytter visningsnavn til "Hoppende Bryster" sporenstraks! Hvem er med meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke ilpostino eller noen lage en tråd for et påsketreff? Absolutt ALLE er jo borte i påsken da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke ilpostino eller noen lage en tråd for et påsketreff? Påsketreff? Da er jo en del opptatt med andre ting, som eksempelvis TG.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jess! Yay! That's the spirit! Hva med påske-treff? Eller noe.. Endret 19. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå