binko Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Fnis. Men altså øyfest på Nøtterøy høres glimrende ut, iom at det er i close proximity til undertegnede. Bare sånn at vi er clean på det området og meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Da har jeg TO gyldige grunner. Jeg stiller meg til disposisjon som waterboy, da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Forumparty på hytta mi i Kragerø! Stort oområde og 100m fra sjøen! Bor på en øy, men har båt seff Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Da har jeg TO gyldige grunner. Jeg stiller meg til disposisjon som waterboy, da. Hva med oss som ser på? Kommer du med pils? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Forumparty på hytta mi i Kragerø! da må noen skaffe hw.no-flagg som kan settes på toppen av øya Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Da har jeg TO gyldige grunner. Jeg stiller meg til disposisjon som waterboy, da. Hva med oss som ser på? Kommer du med pils? Selvsagt, kjære. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Å være jente er fortsatt gyldig grunn til å bare se på, ikke sant? Ja. Du kan sitte med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Lemon: Ah, herlig. Jeg forventer sexy stuepike-uniform. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hva ellers? Lillium, jeg satser på at du holder meg med selskap. Endret 19. januar 2009 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Å være jente er fortsatt gyldig grunn til å bare se på, ikke sant?Det er tilogmed en akseptert grunn for å bare se på at man er dritkul og slapper av på et piknikk-teppe sammen med de andre kule folka. Springe etter en ball liksom? HALLO! Det får være måte på hva man skal nedverdige seg til. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med et treff før sommeren? Er lenge til jo. Du kommer jo aldri uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Forumparty på hytta mi i Kragerø! da må noen skaffe hw.no-flagg som kan settes på toppen av øya Det er Kragerøs største øy da Er ikke bare vi som har hytte der, men vi har flaggstang Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jentene er pingler. Første fotballtreffet var det EN jente som gadd å spille. Dårlig sportsånd. Endret 19. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det får være måte på hva man skal nedverdige seg til. Gi meg en kasse pils så er jeg fornøyd. Ved nærmere ettertanke er det mulig jeg løper etter både ball og dommer etter 24 halvlitere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) @dj dark: Hvilken øy da? Husker ikke hvem som er størst i farta. Skåtøy eller Jomfruland kanskje? Endret 19. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jentene er pingler. Første fotballtreffet var det EN jente som gadd å spille. Dårlig sportsånd. Ja, få fler som spiller! @dj dark: Hvilken øy da? Husker ikke hvem som er størst i farta. Skåtøy eller Jomfruland kanskje? Skåtøy er størst. Jomfruland er i alle fall IKKE størst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det får være måte på hva man skal nedverdige seg til. Gi meg en kasse pils så er jeg fornøyd. Ved nærmere ettertanke er det mulig jeg løper etter både ball og dommer etter 24 halvlitere. Selv så satt jeg å chillet med iskald Long Island Ice Tea og prata piss hele fotballen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Selv så satt jeg å chillet med iskald Long Island Ice Tea og prata piss hele fotballen. Men du er teit og! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Men det er jo så kjedelig! Hallo, stiller jeg i stuepikeantrekk, er jeg i hvertfall sporty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå