Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med forumtreff på... ibiza i sommer! På Café del Mar i så fall Kan vi ikke bygge en neste gang? Jeg stiller opp på Lego-treff. Jeg er med, men jeg gidder ikke å drasse med meg LEGOen min for titusenvis av kroner, kan ikke risikere at noe kommer bort heller :O Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Heihei, hva slags attitude er dette, Sjur? Tror vi må ta en liten alvorsprat. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er med, men jeg gidder ikke å drasse med meg LEGOen min for titusenvis av kroner, kan ikke risikere at noe kommer bort heller :O Du får se på min, hvis jeg får se på din. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kanskje ikke ibiza da.. men hadde vært greit med et beachparty i sommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Heihei, hva slags attitude er dette, Sjur? Tror vi må ta en liten alvorsprat. Jeg er med, men jeg gidder ikke å drasse med meg LEGOen min for titusenvis av kroner, kan ikke risikere at noe kommer bort heller :O Du får se på min, hvis jeg får se på din. Jeg er redd for LEGOen min, den betyr evig mye for meg. Om dere vil se, får dere bare komme hjem til meg. Jeg har huset for meg selv fra høsten 2010 til sommeren 2011. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Til sommeren stemmer jeg for forumtreff på nøtterøy - på en øy her ute et sted Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 FORUMFEST hos Sjur! Og ja, det er jo utrolig fint på Nøtterøy om sommeren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Til sommeren stemmer jeg for forumtreff på nøtterøy - på en øy her ute et sted Interesting Blir det grilling, musikk og stemmning da, kanskje litt drikke? Og overnattingsmuligheter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kan stille med en horde av båter, et flott overnattingssted, god stemning og to vinmonopol innen god rekkevidde via vannet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kan stille med en horde av båter, et flott overnattingssted, god stemning og to vinmonopol innen god rekkevidde via vannet Høres bra ut...Kanskje vi vil se noe av Forum øyparty Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Polet er ut. Kasse med pils skaffes på nærmeste matvarebutikk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Kiwi er 100 meter unna vannet EDIT: Menehh.. ja, jeg stikker hjemover - vi får fortsette praten når jeg er hjemme Endret 19. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Sommertreff ville vært ypperlig. Da er jeg hjemme også. Håper ikke dere er altfor ivrig på fotballbanen, for jeg foretrekker gåfotball. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kiwi? Jeg handler kun på Spar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 telefonfotball er bedre Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Å være jente er fortsatt gyldig grunn til å bare se på, ikke sant? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 telefonfotball er bedre Du skal ha kudos for den. Jeg vil ha nytt forumtreff asap! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Å være jente er fortsatt gyldig grunn til å bare se på, ikke sant? Hva med det å være avsindig kul? Gyldig grunn det også? Ingen får se meg løpe etter en ball. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg var tydeligvis med i ånden og på forumet, men valget mellom forumtreff og tur til norefjell så var det ikke vanskelig å bestemme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå