Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, servicen var _alt_ for dårlig.. Jeg skaffet dere halv pris på maten da.. Ja, men likevel er det uholdbart at maten kommer så sent Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekket de legg på deg? Er ikke alle som klarer å bestille Irish Coffee som 18-åring på TGI xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg skaffet dere halv pris på maten da.. Vi sparte vel nesten 1000kr på maten på rekken vår, etter avslaget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kom igjen, gief pix for de av oss som sitter fast pokker i vold nord og ikke får kjøpt billetter online eller noe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, men likevel er det uholdbart at maten kommer så sent Forsåvidt. Men, nå skal jeg videre bort. Og forum på telefonen suger hest. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Syns jeg tok få bilder i forhold til hva jeg vanligvis gjør-..en som fikk lide litt ekstra, eller to da...men Kanin33 kunne jeg ikke dy meg med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekket de legg på deg? Er ikke alle som klarer å bestille Irish Coffee som 18-åring på TGI xD Pfft, den var det _jeg_ som bestilte og ga til Lillium.. Men jeg er 18 jeg også, så er ikke store forskjellen.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vi sparte vel nesten 1000kr på maten på rekken vår, etter avslaget. Vet; jeg forventer tjenester og gjennytelser ved en senere anledning.. :!: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg skaffet dere halv pris på maten da.. Vi sparte vel nesten 1000kr på maten på rekken vår, etter avslaget. mhm....dårlig service kommer med en fordel, men at det tok så lang tid som noen sier her ante jeg ikke...kanskje kortspillet hadde sine fordeler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tok ikke lang tid borte hos oss Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Inntrykket mitt er å ikke gå for TGI neste gang. Totalt 80 minutter ventetid på alt av mat for min del... Greit nok at det blir litt ventetid når det kommer et lass med folk og bestiller samtidig, men 80 min? Det er vel drøyt. Var det ellers noe liv da? Regner med det kommer flere bilder, slik at vi som satt hjemme kan se hva vi gikk glipp av. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tilbake! Ble en runde fotball etterpå (med noen andre), så at det ikke ble noe greier etter Fridays gjorde ikke meg noe (selv om det hadde vært moro). Hvor mange kameraer var det der? Må jo være på ett av bildene som ble tatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tilbake! Ble en runde fotball etterpå (med noen andre), så at det ikke ble noe greier etter Fridays gjorde ikke meg noe (selv om det hadde vært moro). Hvor mange kameraer var det der? Må jo være på ett av bildene som ble tatt. Hvor faen spilte dere det? Jeg måtte faen meg vente 40 min på toget Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 MSg var skikkelig kul, egentlig. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vet; jeg forventer tjenester og gjennytelser ved en senere anledning.. Så den gode klemmen jeg ga til Ueland for å få han til å betale regningen min holdt ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 MSg var skikkelig kul, egentlig. ^^ MSg er awsome ^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvor faen spilte dere det? Jeg måtte faen meg vente 40 min på toget Noen andre andre da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvor faen spilte dere det? Jeg måtte faen meg vente 40 min på toget Noen andre andre da. So? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tilbake! Ble en runde fotball etterpå (med noen andre), så at det ikke ble noe greier etter Fridays gjorde ikke meg noe (selv om det hadde vært moro). Hvor mange kameraer var det der? Må jo være på ett av bildene som ble tatt. Hvor faen spilte dere det? Jeg måtte faen meg vente 40 min på toget Hadde du sagt ifra så kunne du fått selskap av meg, toget stopper i Sandvika, så kunne gått av der for min del...sluppet buss Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er det ingen som har noen bilder? Var veldig kos i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå