Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hahaha. Men fotball i sommer blir det! Med grilling og pilsing etterpå som i fjor. Jeg skal faen meg bli toppscorer i år og! Dream on, Sameboe is coming...and I'm going to kick your asses!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Rite, Sameboe.. ..jeg slår alle lizzom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Var det han? Gutten med actionman-hår, ja. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Dream on, Sameboe is coming...and I'm going to kick your asses!! Pøh! Jeg pissa jo på alle i fjor. Eneste var JohnDoeMAKT, han var det trøblete å komme forbi Men jeg var jo keeper og scorte klart flest mål av alle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 JohnDoeMAKT var/er the man. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg putta fortsatt fler mål og laget mitt vant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hahaha. Men fotball i sommer blir det! Med grilling og pilsing etterpå som i fjor. Jeg skal faen meg bli toppscorer i år og! Kanskje jeg joiner i sommer og, får se når det blir, jeg har masse utsatte eksamener og drit i juni =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg putta fortsatt fler mål og laget mitt vant Da er det en deal at vi er på lag under fotball treffet da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg stiller som dommer. Tror det kan bli artig ettersom det er sommer (noe som betyr at jeg er beruset), og at jeg ikke er stødig på reglene (ja, jeg hater fotball). Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med forumtreff på... ibiza i sommer! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med...nei? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hva med forumtreff på... ibiza i sommer! Vis du sponser turen så er jeg med @Mimir: Nå finnes det bilde bevis på at jeg ikke var Lego mann Endret 19. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Heihei, Lemon! Jeg trodde et øyeblikk at du var en random, så jeg fikk mrbjoern til å sjekke saken. Men ja, det var skikkelig kjipt. Vi satt veldig langt fra hverandre. =/ Ja, det var synd! Men jeg håper på nytt treff så fort som mulig, (gjerne med alkohol) dere så jo ut som en koselig gjeng. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Heihei, Lemon! Jeg trodde et øyeblikk at du var en random, så jeg fikk mrbjoern til å sjekke saken. Men ja, det var skikkelig kjipt. Vi satt veldig langt fra hverandre. =/ Ja, det var synd! Men jeg håper på nytt treff så fort som mulig, (gjerne med alkohol) dere så jo ut som en koselig gjeng. Det var meget koselig ^^, Skulle sittet med oss vet du Vi var veldig sosiale Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 @Mimir: Nå finnes det bilde bevis på at jeg ikke var Lego mann Jeg så deg IRL. Må si jeg ble skuffet. Ja, det var synd! Men jeg håper på nytt treff så fort som mulig, (gjerne med alkohol) dere så jo ut som en koselig gjeng. Alkohol støttes! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 @Mimir: Nå finnes det bilde bevis på at jeg ikke var Lego mann Jeg så deg IRL. Må si jeg ble skuffet. Nå lurer jeg veldig på hva du forventet å se Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 En legomann. Helt klart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan vi ikke bygge en neste gang? Jeg stiller opp på Lego-treff. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 En legomann. Helt klart. som han til høyre her? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan vi ikke bygge en neste gang? Jeg stiller opp på Lego-treff. +1 som han til høyre her? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå