Olum Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg også. Men litt tidligere i mnd, sånn ca rett etter lønn. Jeg måtte låne penger av pappa for å ha råd til mat. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd. Tenker vi venter til fotball treff i sommer, hvor vi griller etter vi har spilt fotball ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Betalte bare 55 kr jeg.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd. Tenker vi venter til fotball treff i sommer, hvor vi griller etter vi har spilt fotball ^^, Det som er kjipt med fotballtreff er at man da er svett og klein når man setter seg ned for å spise. Det gir jo godt inntrykk Betalte bare 55 kr jeg.. For gulrøttene? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Betalte bare 55 kr jeg.. For gulrøttene? Nei, for hamburger. Og gulerøtter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) JEG SA JO HEI NÅR JEG KOM JO Og alle bare neeei bitch, her er det fullt. Haters. Jaja, jeg fikk god mat og Pepsi Max. Kunne vært verre. Pluss at jeg fikk spionere på dere andre. Og takk til mrbjoern som kom og hilste på, det var koselig! Du sa ikke hei til meg en gang, jeg mistenker at jeg fløy forbi opptil flere ganger Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd.+1! +1337! Endret 19. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd. Tenker vi venter til fotball treff i sommer, hvor vi griller etter vi har spilt fotball ^^, Det som er kjipt med fotballtreff er at man da er svett og klein når man setter seg ned for å spise. Det gir jo godt inntrykk Som om man ikke blir svett uansett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Man kan jo bare gjøre som flere gjorde under fjorårets fotballtreff, og sitte ved siden av banen og se på, være sosial og drikke og sånn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 God idè! Smurfen for president! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Og takk til mrbjoern som kom og hilste på, det var koselig! Dere så jo så ensomme ut, og siden Lillium ikke turte gå bort, så måtte jo noen ta turen bort for å hilse på. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Du sa ikke hei til meg en gang, jeg mistenker at jeg fløy forbi opptil flere ganger Onyx måtte vike cirka tusen ganger. Man kan jo bare gjøre som flere gjorde under fjorårets fotballtreff, og sitte ved siden av banen og se på, være sosial og drikke og sånn Støttes. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Tenker vi venter til fotball treff i sommer, hvor vi griller etter vi har spilt fotball ^^, Eller at de som har lyst til å delta på en ikke-sportslig aktivitet kanskje drar i gang noe, før den tid. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Tenker vi venter til fotball treff i sommer, hvor vi griller etter vi har spilt fotball ^^, Eller at de som har lyst til å delta på en ikke-sportslig aktivitet kanskje drar i gang noe, før den tid. Sånne som meg! Leeenge til sommern... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer fortsatt for forumfyllefest. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer fortsatt for forumfyllefest. Jeg er med vis jeg får drikke av noen andre (vanskelig å kjøpe selv) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Drikke er da null problem. De fleste her eier da ikke moral. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 mrbjoern kan kjøpe til alle! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 mrbjoern kan kjøpe til alle! Haha :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Hahaha. Men fotball i sommer blir det! Med grilling og pilsing etterpå som i fjor. Jeg skal faen meg bli toppscorer i år og! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Du sa ikke hei til meg en gang, jeg mistenker at jeg fløy forbi opptil flere ganger Onyx måtte vike cirka tusen ganger. Var det han? Hahaha. Men fotball i sommer blir det! Med grilling og pilsing etterpå som i fjor. Jeg skal faen meg bli toppscorer i år og! I'm in! Endret 19. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå