HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Voksenbordet vs. barnebordet er ut. Jeg og Onyx satt på mafiabordet. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
RBW Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg.. .... og jeg ler enda høyere, Carlsberg? Når man kan drikke deilige Guinness. Personlig synes jeg ikke mørkt øl passer så godt til mat, men det er nå bare min mening.. Men en Kilkenny til desserten var ikke helt feil.. Til maten? Det var forretten min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Voksenbordet vs. barnebordet er ut. Jeg og Onyx satt på mafiabordet. Da satt meg og Jesper på outsiderbordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg.. .... og jeg ler enda høyere, Carlsberg? Når man kan drikke deilige Guinness. Personlig synes jeg ikke mørkt øl passer så godt til mat, men det er nå bare min mening.. Men en Kilkenny til desserten var ikke helt feil.. Til maten? Det var forretten min Ahhh, men da skjønner jeg mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Voksenbordet vs. barnebordet er ut. Jeg og Onyx satt på mafiabordet. Da satt meg og Jesper på outsiderbordet Jeg syns fortsatt synd på Lemon. Så ikke ut som hun moret seg ektremt. Neste gang må ting planlegges mye bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Altså, jeg trodde faen ikke det var noen fra forumet en gang siden de ikke snakket med noen. Først etter de gikk fikk jeg vite at de var fra forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Ntååååå Jeg vet du synes jeg var sykt kjekk her. Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg.. .... og jeg ler enda høyere, Carlsberg? Når man kan drikke deilige Guinness. Tsk..takke seg til skikkelig brus. Mimir: Jepp, og lokasjonen skal være et helt annet sted. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) DJ_Dark: Nettopp. Dårlig opplegg. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 hæ? var der flere jenter enn kanin og lillium? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 hæ? var der flere jenter enn kanin og lillium? Ja, Lemon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 DJ_Dark: Nettopp. Dårlig opplegg. De kunne sagt hei til alle og da. Men jeg foretrekker TGI på Aker Brygge. Der var det KUN to bord og alle ble kjent bedre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg angerer meg for at jeg ikke ba dem bort til oss. DJ_Dark: Det er ikke så lett når man havner utenfor i utgangspunktet. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) BTW, noen som har en fin side der jeg kan laste opp bilder ?Du kan få låne plass på FTPen min - 100mbit at your service Kontakt på MSN Jeg syns fortsatt synd på Lemon. Så ikke ut som hun moret seg ektremt. Neste gang må ting planlegges mye bedre.Kanskje jeg, biril, og andre bidragssjeler skal ta roret og arrangere et epic treff Endret 19. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Do it! Gjerne med fyll innvolvert. Lettere å skaffe seg nye venner da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 JEG SA JO HEI NÅR JEG KOM JO Og alle bare neeei bitch, her er det fullt. Haters. Jaja, jeg fikk god mat og Pepsi Max. Kunne vært verre. Pluss at jeg fikk spionere på dere andre. Og takk til mrbjoern som kom og hilste på, det var koselig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 JEG SA JO HEI NÅR JEG KOM JO Og alle bare neeei bitch, her er det fullt. Haters. Jaja, jeg fikk god mat og Pepsi Max. Kunne vært verre. Pluss at jeg fikk spionere på dere andre. Og takk til mrbjoern som kom og hilste på, det var koselig! Sorry, vi visste ikke om du var en tilfeldig person skjønner du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Heihei, Lemon! Jeg trodde et øyeblikk at du var en random, så jeg fikk mrbjoern til å sjekke saken. Men ja, det var skikkelig kjipt. Vi satt veldig langt fra hverandre. =/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for TGI Aker Brygge neste gang. Der hadde vi to langbord og det var mye mer sosialt. Så synes jeg det skal være obligatorisk med et speilrefleks på hvert bord. Det var jo ingen som tok bilder på barnebordet Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg stemmer for nytt treff innen 2 mnd. +1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå