Gå til innhold

Aftermath etter forumtreff 17.01.09: bildelinker i første post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ntååååå :p

Jeg vet du synes jeg var sykt kjekk her.

 

Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg..

 

Det smakte overhodet ikke godt, heldigvis ble maten så forsinket at den ølen var drukket opp når maten kom, så jeg fikk bestilt meg Carlsberg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ntååååå :p

Jeg vet du synes jeg var sykt kjekk her.

 

Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg..

 

.... og jeg ler enda høyere, Carlsberg? Når man kan drikke deilige Guinness.

 

Personlig synes jeg ikke mørkt øl passer så godt til mat, men det er nå bare min mening..

Men en Kilkenny til desserten var ikke helt feil..

Lenke til kommentar
Har et lekkert bilde av Pac-Man med hammer f.eks :p Og et fett bilde av b-real med den ros lua :p

 

Jeg forlanger at de bildene lastes opp.. :p

De kommer vel imorgen tenker jeg, glemte kameraet hjemme ser du :roll:

 

Edit: Har også bilde av den kaffekoppen som står av seg selv :ohmy:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Ntååååå :p

Jeg vet du synes jeg var sykt kjekk her.

 

Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg..

Å hjelpes.. Må da bikke over til ren og skjær idioti å velge Rignes forran Carlsberg..

Han trodde de kun hadde Ringnes først skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ntååååå :p

Jeg vet du synes jeg var sykt kjekk her.

 

Jeg velger å le av Pac-Man som kjøpte Ringnes-øl, når jeg var smart nok til å kjøpe Carlsberg..

Å hjelpes.. Må da bikke over til ren og skjær idioti å velge Rignes forran Carlsberg..

 

Jeg fikk aldri sett skikkelig på drikke-menyen, og så kun på den menyen som vi hadde fått utdelt,

og der var Ringnes eneste ølen..

 

Hadde jeg sett drikke-menyen før hadde jeg helt klart valgt noe annet enn Ringnes.

Lenke til kommentar
BTW, Dette forum treffet toppet fjorårets helt klart :D Alle vi "voksne" satt på voksen bordet, og alle "barna" satt på barnebordet :D

DU SKAL BARE TAKKE MEG FOR AT JEG DRO TIL BORT TIL TV'EN SÅ DU FIKK SETT BERBAGOAL SITT MÅL!!!! :realmad:

 

Var nokså furten da vi måtte sitte langt bort i helvete fra "voksenbordet" hvor sikkert halvparten ikke var 18 en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...