Catkin Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Haha, hvem er duden med ROSA øyenbryn? mrbjoern. Søte mrbjoern. ^^ "Jeg blir kvalm av sånne emo'er! Jeg går ut røyker!" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 når Ueland dukker opp er jeg ikke der. sniken har vistnok sittet ved siden av meg på t-banen en haug av ganger uten å si Hei.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 når Ueland dukker opp er jeg ikke der. sniken har vistnok sittet ved siden av meg på t-banen en haug av ganger uten å si Hei.... Hahahahaha!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Det begynner å forundre meg hvor lite folk egentlig leser tråden. På hver eneste side er det noen som lurer på hvem karen med rosa øyebryn er. Få b-real til å oppdatere førstepost, ffs. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det begynner å forundre meg hvor lite folk egentlig leser tråden. På hver eneste side er det noen som lurer på hvem karen med rosa øyebryn er. Få b-real til å oppdatere førstepost, ffs. Du er 1 år eldre enn meg og ser 4 år eldre ut en meg... Endret 18. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Du er 1 år eldre enn meg og ser 4 år eldre ut en meg... Han er sikkert født i 85, men foreldrene har alltid sagt at han er 92, så da tror han det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Det må vi da klare ^^ Ja selvfølgelig må vi klare det , jeg stiller helt klart opp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 når Ueland dukker opp er jeg ikke der. sniken har vistnok sittet ved siden av meg på t-banen en haug av ganger uten å si Hei.... Hahahahaha!! De gangene jeg hilste ignorerte han meg, har skjedd hvertfall 3 ganger så ikke vet jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Si at det er deg da. Pleier ikke akkurat å hilse på folk jeg absolutt ikke kjenner på trikken/toget. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Mrbjoern er pedobear i rosa overtrekksdress Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Mrbjoern er pedobear i rosa overtrekksdress HAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Mrbjoern er pedobear i rosa overtrekksdress HAHAHA. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Det begynner å forundre meg hvor lite folk egentlig leser tråden. På hver eneste side er det noen som lurer på hvem karen med rosa øyebryn er. Få b-real til å oppdatere førstepost, ffs. Med hva da? "Tard med rosa øyenbryn er mrbjoern!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg hatt ledig plass i signaturen hadde det sitatet der havnet der asap! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 De gangene jeg hilste ignorerte han meg, har skjedd hvertfall 3 ganger så ikke vet jeg... sier de alle Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 De gangene jeg hilste ignorerte han meg, har skjedd hvertfall 3 ganger så ikke vet jeg... sier de alle jeg vet ikke om jeg hadde greid å si hei til deg selv, det ville vært som å møtt en kjendis Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Med hva da? "Tard med rosa øyenbryn er mrbjoern!" Ikke glem at jeg fremdeles har fri tilgang på deg en hel dag. Så du gjør lurt i å være litt snil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg hatt ledig plass i signaturen hadde det sitatet der havnet der asap! Da kunne du kanskje ha benyttet deg av denne her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatu...tekstplassering Med hva da? "Tard med rosa øyenbryn er mrbjoern!" Ikke glem at jeg fremdeles har fri tilgang på deg en hel dag. Så du gjør lurt i å være litt snil. Syns det er kipt at jeg blir lovet bort uten at jeg selv ikke har vært enig i det Oh well...skal oppføre meg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Syns det er kipt at jeg blir lovet bort uten at jeg selv ikke har vært enig i det Oh well...skal oppføre meg Du får ta det opp med damen din. Og, du var der når du ble lovet bort. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Heihei, hvis jeg var mann skulle jeg ha tilbudt mrbjoern mine tjenester, men hey, jeg er ikke mann. Intet jeg kan gjøre. Beklager. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå