Gå til innhold

Aftermath etter forumtreff 17.01.09: bildelinker i første post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TGI Klingenberg må dø :p

Helt klart. Nå skakke jeg si noe om de andre TGI-ene, men Klingenberg hadde en service værre enn en middelmådig restaurant i hjemlandet. :p

 

Samtalen mellom meg og den svenske servitøren:

 

Svensken: ''Vil ni ha en Farris til?''

Jeg: ''Nei takk, venter litt med den.''

2 min. senere.

Svensken: ''Vær så god, her er din Farris.''

Jeg: ''Jeg sa; venter litt med den.''

 

To tomler opp for svensken! :)

Lenke til kommentar

Hvorfor arrangerer dere ikke litt bedre på forhånd? Istedet for å spise på restauranter med bare 4-manns bord, når det er 20 stk som kommer. Da blir jo alle sittende helt spredt rundt der det er plass, noen får ikke sitte med folk de ønsker å sitte med. Det går FINT an å forhåndsreservere masse bord, bare man ringer noen dager i forveien. TGI og andre restauranter guider jo folk til bordene, så hvis en rekke er reservert blir de ikke okkupert av andre. Høres stusselig ut at 2 stk satt alene midt i lokalet, 4 et annet sted, og folk bare har observert at andre er der uten å ha snakket med dem engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvorfor arrangerer dere ikke litt bedre på forhånd? Istedet for å spise på restauranter med bare 4-manns bord, når det er 20 stk som kommer. Da blir jo alle sittende helt spredt rundt der det er plass, noen får ikke sitte med folk de ønsker å sitte med. Det går FINT an å forhåndsreservere masse bord, bare man ringer noen dager i forveien. TGI og andre restauranter guider jo folk til bordene, så hvis en rekke er reservert blir de ikke okkupert av andre. Høres stusselig ut at 2 stk satt alene midt i lokalet, 4 et annet sted, og folk bare har observert at andre er der uten å ha snakket med dem engang.
Ilpostino trakk seg og ingen tok helt styringen med å ordne bord og slik og det ble byttet plass der vi egentlig skulle dra å spise mat. Var rimelig fullt over alt siden det var "Disney on ice" også den dagen så...jah...det ble ganske i siste liten dessverre og ingen tok noe ansvar av noe slag heller så da ble det slik det ble.

Men det får en endret på til neste gang en skal ha en sammenkomst av noe slag, at en bestiller i GOD tid på forhånd og at en bestiller langbord og får en plass der en i det minste får en plass der en får litt mat for en god penge og ikke 200kr for noe snacks..

 

Hvor mange var vi egentlig?
Jeg tror faktisk vi var godt over 27 personer på det meste. Wicked bra oppmøte egentlig :yes:
Lenke til kommentar

Haha, 27 stk som går rundt og sier "nei, jeg vet ikke jeg, samme for meg" når en spør hvor alle skal dra..da hadde jeg gått berserk og det hadde hengt 26 hoder på skarpe pinner langs Karl-Johan.

 

Evt 52 ører i et halsbånd rundt halsen min.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...