b-real Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) I tradisjon tro så lager en en egen aftermath-tråd der en kan poste bilder andre feedback ifra treffet Koste meg veldig jeg. Synd servicen var rimelig drit. Bildegalleri: b-real: http://s283.photobucket.com/albums/kk311/brealorg/hwtreff09/ Wheelman: http://www.kamfjord-it.no/~wheelman/Forumtreff%2017.01.09/ Whiteknight: http://forumtreff.kaldhussaeter.com Endret 17. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ja, servicen var _alt_ for dårlig.. Endret 17. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Var kos i kveld, men jalla at vi satt så latterlig spredt rundt. Fridays på Aker Brygge ftw! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Var kos i kveld, men jalla at vi satt så latterlig spredt rundt. Fridays på Aker Brygge ftw! Inntrykket mitt er å ikke gå for TGI neste gang. Totalt 80 minutter ventetid på alt av mat for min del... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det var IKKE sånn på den andre TGIen. Der var alt veldig mye bedre. Mitt bord var jo ferdig å spise 1t etter vi kom inn dit, altså før dere hadde fått mat! Endret 17. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) De ga meg Irish Coffee Oo. Surrehuer. Jeg koste meg veldig forresten! Og våtservietter er gøy. Endret 17. januar 2009 av Lillium Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 De ga meg Irish Coffee Oo. Surrehuer. Var det ikke digg da? The Duke ble likevel treffets soleklare nerd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 De ga meg Irish Coffee Oo. Surrehuer. Den var det jeg som bestilte, så teknisk sett ga de meg det. De trodde vel jeg var såpass gammel, selv om en av de ansatte sjekket legg på meg tidligere på kvelden.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg fikk tittelen "Treffets Nerd" Endret 17. januar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Høres ut som dere hadde det koselig. Og det er jo det som teller, hva? Ventetid på mat = tid til sosialt samvær. Ikke noe dumt det, på et forumtreff, eller hva? EDIT: Ser bra ut Duke. Flotte ledninger. Endret 17. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekket de legg på deg? Nei, det var ikke godt. Men hvorfor satt du langt borti gokk, Chris? Skulle sittet sammen med oss. =/ Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Året er enda ungt, er det ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekket de legg på deg? Nei, det var ikke godt. Men hvorfor satt du langt borti gokk, Chris? Skulle sittet sammen med oss. =/ Ja, de sjekket legg på meg når jeg bestilte første ølen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekket de legg på deg? Nei, det var ikke godt. Men hvorfor satt du langt borti gokk, Chris? Skulle sittet sammen med oss. =/ Da vi kom ned var det jo fullt der! Og da var det bare plass på andre siden av rommet. Dere skulle fulgt etter! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 De ga meg Irish Coffee Oo. Surrehuer. Var det ikke digg da? Synes den var nam jeg. Hadde det utrolig artig btw. ^^ Er ikke tvil om at dette er noe vi må få til flere ganger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Året er enda ungt, er det ikke? Nei det er det ikke og en kan sikkert planlegge et nytt treff. Dog da er det nok kanskje en idè å få en plass der vi kan få et langbord og der en kan få mat for en grei penge og ikke overprisete ting :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Og nå var ny signatur med det geniale utsagnet Ueland presterte og si under forumtreffet på plass (Vente på at Ueland dreper meg) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Og til alle dere som har tatt uheldige bilder av meg, ta hensyn plx. Spesielt du Wheelman. Men sleng opp bildene av våtservietten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Kameraet til WheelMan tok bare bilder av meg da jeg ikke fulgte med. Når jeg snakket, hadde mat i munn eller så tard ut. Fikk ikke lov til å pose. Våtserviettpix please! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, servicen var _alt_ for dårlig.. Jeg skaffet dere halv pris på maten da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå