aaa123 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Heisann. Hva bør egentlig en webside inneholde? Tenker på min private hjemmeside.. Greit nok at den kan inneholde; ''Galleri/bilder, Kontakt meg, Om siden, men hva mer? Noen som har et lite innspill? Fyr løs Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Heisann. Hva bør egentlig en webside inneholde? Tenker på min private hjemmeside.. ... Ting som gir ett positivt bilde av deg som person. Fremhev dine sterke sider og ikke eksponer de negative. Blog og artikler er to vilt forskjellige ting. Hvis du har temaer du har lyst til å skrive om, burde du vurdere hvilken form som passer best for deg. Hvis du spiller eller komponerer egen musikk så kan du jo dele den. Hvis du skriver dikt... Du tar sikkert tegninga. Om det passer at du legger ut dine bilder må du vurdere selv. Frode Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sære hobbyer er også tøft. Jeg syns at en privat hjemmeside skal oppdateres i ny og ne. Jeg kaster fort bokmerkene over sider som ikke oppdateres minst en gang pr. måned. Bilder tror jeg de fleste liker å se på. Bytt også ut disse med jevne mellomroom. Mange deler også de beste lenkene med omverdenen på slike sider. Vær kritisk og plukk ned så det bare blir et fåtall links. Lykke til. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Okey takker for tips;) Er det noen som vet om det er lov å legge ut musikkfiler? Sånn at dersom folk vil høre på musikk når dem er på siden min, så klikker dem bare på gruppa, åsså hører dem musikken?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Okey takker for tips;) Er det noen som vet om det er lov å legge ut musikkfiler? Sånn at dersom folk vil høre på musikk når dem er på siden min, så klikker dem bare på gruppa, åsså hører dem musikken?? Det er vel meget tvilsom så lenge du ikke har laget noe selv. Mulig korte snutter av kommersiel musikk er lovlig å legge ut, men dette vet TONO Norge alt om. Går vel an å sende en e-post og spørre dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå