fugletiteren Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 jeg har koblet pcen til tven...., men lyden kommer ikke fra tve høytalerne bare fra pcen:S jeg hørte at men trengte en spesiel ledning for å få lyd på tven, men jeg er ikke flink når det gjeller pc ting.... så hvaslaks ledning trenger jeg??? takk Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Personleg bruker eg ein sånn kabel frå pc til eit stereoanlegg. Er litt usikker på om alle tv'ar hra mulighet til å hente lydkjelde frå ein anna kjelde enn biletet, men min kunne iallfall det då eg testa. Dersom du fortel litt meir om kva kablar du bruker og kva tv du har gjer du det lettare å hjelpe deg Endret 17. januar 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 kva slags ledning er det du bruker no? ser sånn ut http://img.westfalia.de/media/show_image.p...0&max_y=600 og den har jeg koblet fra pcen til tven..... jalp det? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Personleg bruker eg ein sånn kabel frå pc til eit stereoanlegg. Er litt usikker på om alle tv'ar hra mulighet til å hente lydkjelde frå ein anna kjelde enn biletet, men min kunne iallfall det då eg testa. Dersom du fortel litt meir om kva kablar du bruker og kva tv du har gjer du det lettare å hjelpe deg tror den kablen funker.... på tven står det audio og der er det to plugger en rød og en hvit akurat som de to på bildet, men den svarte skal den kobles til der man også kan plugge inn hadset? skal den svarte kobles til der det er en rød strek? Endret 18. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, så vidt eg ser så skal den det. Det er viktig at du ser i bruksanvisninga på tv'en din kvar du skal kople dei (den svarte og den raude) til. Etter det må du sikkert gå inn i menyen på tv'en og velge at pc-inngangen skal få lyd frå denne kjelda. Her er det einaste som hjelper å sjå i bruksanvisninga, får du andre problem er det berre å spørre så skal me prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå