Jann - Ove Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Og enda tristere blir det når klimaet gjør at de berger året rundt. Da blir det plutselig skadedyr av de små stakkars kaninene. Husker enda hvordan det var i Skotland når vi var på familietur dit. Det var kaniner overalt, samtlige hytter i campingplassen var mer eller mindre angrepet, og når det ble mørkt var det lysende kaninøyne overalt. Endret 19. mars 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen nye bilder av godgutten. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sluuutt, jeg blir kanin-syk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kaninen min fikk unger forige søndag 6 små unger fikk hun, og de vokser kjempefort. 5 av dem er til salgs fortsatt hvis noen er interresert. Bare send PM. Vet ikke kjønn enda. De vil være leveringsklare i slutten av september. Gleder meg til de blir litt større. Blir sikkert noen kosegriser alle sammen Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Hvordan går det med kaninene? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Oi, har vi en kanintråd? Rart at den ikke har vært så aktiv.. Dette er Yoshimi, henter henne neste uke Foreldrene er Svennings Idyll av Vearlia og Jeg av Økdalen. Tror hun kommer til å gjøre det bra på hoppebanen, om hun fortsatt like å hoppe når hun blir litt eldre. :!: Men med mindre det kommer kaninhopping i Vågan(lofoten) får hun ikke deltatt så mye.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Moren til kaninen du skal kjøpe er kusina til 2 av mine kaniner Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Så tøft! Har du mange kaniner? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Ikke la tråden dø igjen.. Søtingen jeg henter i juli, som skal bo sammen med Yoshimi Endret 22. mai 2011 av Nochan Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har 4 stykker. To av de er søsken, en er ungen til den ene også har jeg en stooor fransk vedder Nill, en av de to søsknene. Luchas, den andre av søsknene Lola, den stoooore kaninen Alexi som liten, han er ungen til Nill. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Så søte Nill ser veldig spretten ut! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hun er veldig spretten. Har hoppa 2 meter i lengde før Hun kan løpe litt vel fort noen ganger, så kan bli litt mye å passe på Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Savner å hoppe med kanin nå, selv om jeg bare setter opp 'hjemmelaga' hinder i hagen og sånn så er det så koselig å se når de flyr over og slenger seg ned på bakken etterpå Nesten alle treninger i nærheten er på grus, er litt skaptisk til det.. Eller går det helt greit når det bare blir maks 25cm høyt? Bilde fra en konkurranse i januar :!: Ikke min kanin da, har vært kaninløs noen mnd =/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Går helt fint å hoppe på grus, så lenge grusen ikke er spiss eller for store steiner. Det beste er jo å hoppe på gress, men om man ikke har mulighet til det, kan man hoppe andre steder. Bare ikke hopp på asfalt/annet hardt underlag uten å ha tepper over. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jv__2Zc-PrQ Nill på en av hennes "dårlige" dager. Hun løp hvertfall veldig sakte i forhold til vanlig Men var flink da Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjempeflink Det på 0:13-0:16, det var det man kaller 'styring', right? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja. Hun pleier som regel å ta de rundene selv, så ble litt overrasket over at hun stoppa helt Men styring er forskjellig i forhold til kaninen. En kanin som er treg bør ikke styres i ring før et hinder, da er det bedre å ta den tilbake så den får satset på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå