leiael79 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen andre som surfer her inne? Vi shaper og designer brett i Portugal.Spennende og hoere hvordan sporten har utviklet seg i nord.Portugal anbefales paa det sterkeste.Billig opphold og europas garantert beste surf.Noen med erfaring fra spots rundt Ericeira? Endret 17. januar 2009 av leiael79 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei en veninne av meg skal dit i sommer(på surfe skole), noe å anbefale? vet ikke helt hvor hun skulle, men likevel noe spesielt hun må huske? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beklager for liten aktivitet;) men skal høre med hun, om hun ikke har booka seg inn allerede. Er jo uaktuelt og betale tilbake hehe. høres dritt fett har oppholdt meg en del i setubal(nord for lisbo) ikke som surfer da. Hadde ett stygt møte med en giftig fisk der for noen år sia hehe Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hmm, har såvidt surfa en gang før. Dette hørtes ut som en god potensiell ferieplan. Er det noen som har noen linker til bra steder der man kan bo billig og leie bra utstyr? Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei hei! Jeg bor og surfer for tiden i Bournemouth, England.. bilder og artikler mm. på http://www.gone-surfing.com. Har tidligere surfet i Sagres, Portugal, men har aldri hatt gleden av å surfe i Lisboa / Ericeira området. Driver og organiserer en tur nå til sommeren though! Surfing er FANTASTISK.. Endret 30. mars 2009 av Mitsu B. Ishi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå