Snorre Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hm sant, men jeg ville jo aldri skyte han selv, kan ikke skyte en som slåss for gulosten, men jeg ville ikke stolt på disse hvitostene de har ikke moral, ren ondskap er de, Vi må fine den "endelige løsingen på hvitost spørsmålet" Rettelse! En som har sloss for gulosten. Han lovte å sloss for hvitosten i superfinale-tråden om han fikk en stemme av en bruker. Han kan ikke gå tilbake på det bare fordi han taper. Så du er fri til å skyte ham. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Rettelse! En som har sloss for gulosten. Han lovte å sloss for hvitosten i superfinale-tråden om han fikk en stemme av en bruker. Han kan ikke gå tilbake på det bare fordi han taper. Så du er fri til å skyte ham. Det som ville gjort saken enda verre er om moren til Lars er i live . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må selvfølgelig ikke glemme å gratulere Simen1 med seieren. Altså, de hundre kinesiske småbarna som sitter i kjelleren til Simen1 og jobber for en peanøtt i timen. På en annen side får de tak over hodet og datamaskiner med internett-tilkobling. Ikke så alt for ille arbeidsforhold tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer Simen1, og well done Lars. Skulle ønske jeg kunne ha stemt på dere begge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må selvfølgelig ikke glemme å gratulere Simen1 med seieren. Altså, de hundre kinesiske småbarna som sitter i kjelleren til Simen1 og jobber for en peanøtt i timen. På en annen side får de tak over hodet og datamaskiner med internett-tilkobling. Ikke så alt for ille arbeidsforhold tatt i betraktning. Han slår Funcom da . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 *Spørsmål i ekte TV-Norge-reporter-stil* -Simen1, når du nå er kronet til årets bruker, har over 30 tusen innlegg og sitter på toppen av makthierarkiet på hele forumet, hva er ditt neste mål? ER det verdensherredømme neste? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er det noen som fortjener den tittelen så er det Simen1. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 - Godt spørsmål fargoth. Verdensherredømme er kanskje litt drøyt, men stadig litt høyere opp IRL hadde ikke skadet. Gjerne noe med innflytelse i samfunnet på en eller annet måte. Kanskje karre meg opp på blogger-himmelen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du har god innflytelse på samfunnet via forumet. Ville kalle det meget fint jeg Er virkelig lokalpolitiker veien og gå? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, har ikke lyst på lokalpolitikk. Svaret var mer i retning av en livsfilosofi. Ikke noe fastspikret mål som er krysset av på kalenderen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer, Simen1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer så mye Simen1 Fullt fortjent vinner Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, har ikke lyst på lokalpolitikk. Svaret var mer i retning av en livsfilosofi. Ikke noe fastspikret mål som er krysset av på kalenderen. Finn en kur for kreft. Ville vært meget hyggelig for 5 år siden. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det ikke 2. året på rad simen1 har vunnet? Kan vi ikke ha en regel om at man maks kan vinne 1 gang så vi dødelige også får sjansen? Uansett, gratulerer simen1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg slenger meg på og gratulerer deg Simen1 med en velfortjent seier Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Til de av oss som har stemt Simen1, tenk dere følgende scenario: Et hardware.no hvor Simen1, tidligere Skrue og andre kompetente stålbrukere fra forumet skrev fyldige og gode artikler. Tenk dere et hardware.no underbygget av mennesker som faktisk sitter på kunnskap og som har noe å lære bort, fremfor dødslaktet som i dag sitter å sumerer pressemeldinger og leverer korte og dårlig oversatte "artikler" uten substans eller nytteverdi, påfulgt av enorme bilder og tabloidoverskrifter. Akk og ve for en utopi det ville vert. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lest et innlegg av Simen1 i en tråd relatert til en "artikkel", hvorpå Simen1s innlegg har vert både mer utfyllende, kunnskapsrikt og langt mer omfattende enn den fire-linjer lange artikkelen som bare refererte en eller annen pressemelding. Jeg ville heller byttet en artikkel med Simen1-signatur enn et halvt årsverk av tabloid-resymeene vi serveres i dag. Jeg vil lese ti sider med tenkisk nerdestoff på hardware.no, så kan it-avisen ta seg av resten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (...) masse episk tekst.. (...) Yeah! Fargoth for president Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) (...) masse episk tekst.. (...) Yeah! Fargoth for president Tja. Fargoth kan sikkert være visepresident hvis han vil, men det er jo "Yeah! Simen1 for president!" Jeg hadde ikke hatt noe i mot fargoth som president dog, men tror at han og heller ville sett Simen1 som president. Endret 18. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå