Gunfreak Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jaja, vi får skyte Lars da, hvem er nærmest og kan stikke innom han i løpet av kvelden? [...] Du er klar over at du er hovedmistenkt om Lars ikke overlever kvelden? Endring: Fjernet det som av diskusjon.nos nettettikette beskrives som "unødvendig quoting". Hm sant, men jeg ville jo aldri skyte han selv, kan ikke skyte en som slåss for gulosten, men jeg ville ikke stolt på disse hvitostene de har ikke moral, ren ondskap er de, Vi må fine den "endelige løsingen på hvitost spørsmålet" Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skål! Gratulerer, dude(s)! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Grattulere Simen1 Grattis til Lars for andreplass Jeg har en konspirasjon om at siden simen1 er administrator så gikk han inn og stilte på pollen slik at han vant. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer Simen1 med førsteplassen, og selvfølgelig også L4r5 med en fin andreplass! For ikke å glemme TWFA, gratulerer så mye med en vel fortjent tredjeplass! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Handler ikke om å vinne.. Men å delta! Men uansett, gratulerer Simen1, Årets Forumbruker '08 (stemte på deg) Endret 17. januar 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Handler ikke om å vinne.. Men å delta! Men uansett, gratulerer Simen1, Årets Forumbruker '09 (stemte på deg) 08 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Simen1 har kommet inn i historiebøkene til Hw nå :!: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En velfortjent seier til dyktig bruker. Simen1s innlegg er nesten alltid innholdsrike og solid begrunnet, og er virkelig er stort positivt bidrag her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer så mye med seier. Når sant skal sies var L4r5 også en verdig vinner og for min del synes jeg uavgjort hadde vært rettferdig, men det var vel noen småkåte OT-nerder som hadde et behov for å se en person gå seirende ut av det (selv om noen sannsynligvis ble skuffet da det ikke gikk Lars' vei). Igjen gratulerer! Simen1 har kommet inn i historiebøkene til Hw nå :!: Der har han vel vært lenge. Han står jo for omtrent halvparten av alt det fornuftige som blir sagt her (eller 0,30% av forumets totale antall innlegg om du vil). Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Handler ikke om å vinne.. Men å delta! Men uansett, gratulerer Simen1, Årets Forumbruker '08 (stemte på deg) 08 Jeg sa 08 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Gratulerer til Simen og Lars. Det å nå finalen er en seier i seg selv! Endret 17. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer Siden du har blitt årets bruker nå, kan du fortelle oss hva du egentlig er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå