Gå til innhold

vil kle meg "alternativt", men sliter


Anbefalte innlegg

Vel, jeg er jo alternativ fra før av i og med at jeg har rødt hår, men. Er så lei av alle klærne mine og dagen, samme med alle klær jeg ser rundt meg.

 

Kjører til vanlig ullvangskjorte og tskjorte oppå, med jeans. Nudie, Levis eller Lee. Men i det siste har jeg begynt å føle meg som en karakter i en disneychannelsitcom.

 

Noen som har hjelp? Husk, jeg har rødt halvlangt hår, fargekræsj skjer FORT. Også er jeg ikke ute etter noe emostil/scene/metal når jeg sier alternativt. Heller ikke majoriteten av plaggene man finner på Carlings.

 

Gutt 18, et par, tre tusen kroner hadde jeg tenkt

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier "alternativt" så er det et begrep som allerede definerer en stil hos mange. Men er det denne stilen du vil prøve ut, eller vil du ha et alternativ foreslått til det du har - for å sprite opp utseendet ditt?

 

Hvis vi uansett snakker om "alternativ"-stilen, synes jeg dette er et lite beskrivende bekrep. Mange som kler seg slik, liker bare rett og slett andre ting enn det som er på moten akkurat nå, eller de klærne det selges mest av for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Når du sier "alternativt" så er det et begrep som allerede definerer en stil hos mange. Men er det denne stilen du vil prøve ut, eller vil du ha et alternativ foreslått til det du har - for å sprite opp utseendet ditt?

 

Hvis vi uansett snakker om "alternativ"-stilen, synes jeg dette er et lite beskrivende bekrep. Mange som kler seg slik, liker bare rett og slett andre ting enn det som er på moten akkurat nå, eller de klærne det selges mest av for øyeblikket.

=) Husk utgangspunket mitt. Disneysitcom. Okei, så ille er det ikke, men noen ganger :/

 

Gutt 18, et par, tre tusen kroner hadde jeg tenkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...