OpusNR1 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvilke/n CS film/er er de morsommste du har sett? Legg gjerne med en link til den, hvis du har! Jeg har enda ikke sett så mange, men en jeg har sett, som jeg ikke har link til , var en svenske som ble drept for n'te gang. Da bryter han ut med noen saftige gloser før han dæljer til tastaturet. Da blir skjermen svart og han sitter der med kaffekoppen i handa og DET uttrykket i ansiktet! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jau.. litt smålattis den greia der. Men er nok redd for at mange av de filma der er en smule planglagte. En pc skal ikke akkurat klikke fordi man mæler litt hardt i tastaturet. En annen film jeg så var det en tulling som blei drept, løfte skjermen, og kasta den tilbake på bordet. Stakkars fyr som satt ved siden av som fikk musematta og musa dekki av kaffe : Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sett en om en fyr som ble "avslørt" på et lan som cheater. Han ble kastet sammen med pcen på hode ut av lokalet. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sett en om en fyr som ble "avslørt" på et lan som cheater. Han ble kastet sammen med pcen på hode ut av lokalet. Var jo ikke ekte den da! Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sett en om en fyr som ble "avslørt" på et lan som cheater. Han ble kastet sammen med pcen på hode ut av lokalet. Var jo ikke ekte den da! Jeg tror kanskje det var det som var poenget med "avslørt". Anførselstegn er ofte et tegn på ironi Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 etter å ha hørt de eksemplene deres lurer jeg stadig på; finnes det noe sånt som MORSOMME CS-filmer? husker jeg lo litt av en film jeg så da jeg ennå ikke hadde fortrengt CS helt der noen hadde klippa sammen masse bilder av en fyr som gjorde masse teamkills, men når folk tropper opp med in-game-movies OG sånne som dere snakker om nå på wild-compoer og liknende blir jeg bare frustrert... nei, takke meg til "dude, hvor er ringen min"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sett en om en fyr som ble "avslørt" på et lan som cheater. Han ble kastet sammen med pcen på hode ut av lokalet. Var jo ikke ekte den da! Stemmer det. Det var en liten reminder om hva som vil skje hvis du ble tatt for å jukse Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne er vel den morsomste etter min mening... Last ned flere her. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne er vel den morsomste etter min mening... 380MB. Nei, ellers takk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne er vel den morsomste etter min mening... 380MB. Nei, ellers takk. Går på 5 min her på TG03 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sett en om en fyr som ble "avslørt" på et lan som cheater. Han ble kastet sammen med pcen på hode ut av lokalet. Var jo ikke ekte den da! Jeg tror kanskje det var det som var poenget med "avslørt". Anførselstegn er ofte et tegn på ironi Var det som var poenget ja Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne er vel den morsomste etter min mening... Last ned flere her. hahahah sinnsyk morsom! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne er vel den morsomste etter min mening... Last ned flere her. hahahah sinnsyk morsom! Ja, ikke sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå