r2d290 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hallo Har en sony ericsson w380i og en jabra handsfree. Har noen spørsmål om dette. 1. Hvordan legger man inn "stemmen" jeg skal si når jeg ønsker å ringe en kontakt (altså ved å si det i mikrofonen til handsfree-en) 2. Hvordan svarer jeg en samtale v.h.a stemmen? Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 for å ringe en kontakt må du gå inn på innstillinger, tror jeg og så gå på "talestyring" og legge inn navn tror ikke du kan svare ved å snakke, må nok trykke på knappen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Noe "talestyring" fant jeg ikke under instillinger. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 sikker på at dt går med den tlf? du må sikkert gå inn på anrop først. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 hmm, nei ser ut til at funksjonen ikke er støttet http://www.sonyericsson.com/cws/support/ph...cc=no&lc=no nå ble jeg skuffet. trodde dette var begynt å bli en selvfølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå