Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop gir bare svart skjerm, hvordan kan jeg åpne den?

Anbefalte innlegg

Min HP Pavillion dv9000 har nok tatt kveld, eller skjermkortet har det..

Maskin gir et langt og to korte "beeps" ved oppstart noe som tyder på noe feil med skjermkortet. Garantien er gått ut for lenge siden, så tenkte jeg skulle skru den opp og se om eventuelt noen vifter var gåen eller den er gått full av støv.

Har skrudd ut alle skruene på baksiden, men får ikke løftet av dekselet. Gikk løs på tastaturet og prøvde å løsne alle hjørneknappene, men fant ikke noe nyttig der..

Noen som har et bra tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nesten samme problemet bortsett fra at jeg fikk 2 farge striper på skjermen så noe var dårlig med kontakt ledningen heldigvis kjøpte jeg 3 års garanti :p

prøvde og finne en demo tegning av maskinen uten hell :/

fant dette:

kilde: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...ct=3308899#N332

1.- My notebook turns on without display and makes beeping noises

Please perform these steps in order to solve this issue:

Remove battery and disconnect all USB devices or any other hardware connected.

Remove the memory module following these steps:

Locate the memory module cover on the bottom of the notebook.

Remove the screw that covers the memory module.

Use your finger or a flat head screw driver to lift the inside edge of the memory module and remove it.

Then, insert again the memory module into the slot at a 45-degree angle until it is seated. If the notebook starts up normally to the Windows desktop, no further action is needed.

If the steps above did not solve your issue, please consult the additional information in your product specific support homepage in the HP website. Do as follows:

Click the HP technical support option in the left menu

Once on the HP technical support page, enter your product number and hit the Next tab.

NOTE: If unknown, click here

If your product presents an error message, please type the exact error message in the search box on the top of the page (in the Question or keywords area). Please make sure that your product name is specified (in the Product (optional) area) and hit the Enter key or click the button.

If your product does not show an error message, or can not locate a specific solution through search, please click the Solve a problem link.

Have a look at the Display, Video and Graphics section.

Endret av hov55
Lenke til kommentar
Aldri åpnet en slik bærbar, men regner med det er en del skruer du må skru ut fra undersiden, for å løsne diverse deksel og lignede.

Jepp er det, men skal vist gå ann å ta av tastaturet på et eller annet vis..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...