jenat66 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei Jeg har en HTC HD. Mitt spm gjelder bruk av filutforsker. Er det mulig å unngå å starte et program, når man klikker på det? At man kun Velger og ikke Kjører... Altså at man må dobbelklikke for å å åpne/kjøre det? jenat66 Endret 18. januar 2009 av jenat66 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kan du ikke bare la vær å klikke på det? Jeg veit ikke om det er mulig å få til dobbelttapping, men du skal ikke se bort fra det. Holder du fingen til den ringen er komplett får du jo opp en meny, ellers du kan trykke på "Meny" og velge å markere filer hvis det er det du ønsker. Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan du ikke bare la vær å klikke på det? Jeg veit ikke om det er mulig å få til dobbelttapping, men du skal ikke se bort fra det. Holder du fingen til den ringen er komplett får du jo opp en meny, ellers du kan trykke på "Meny" og velge å markere filer hvis det er det du ønsker. Tusen takk for hjelpen Er rimelig newbie på touchscreen, så at man kunne tapppe Og holde, det lærte jeg ikke før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå