iLoveAsus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei, har tenkt å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 Har sett men finner ikke ut av det.. er det kjølepasta med i denne pakkeløsningen? trenger jeg det? Takker for alle svar. -iLoveAsus Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg synes det hadde vært rart om de ikke sendte med det, og Ja, det trengs så absolutt, synes synd på en CPU uten. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den AMD-prosessoren er av type 'Boxed'. D.v.s prosessoren kommer i en eske sammen med kjøleribbe og kjølepasta. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bruker vel å følge med pasta som er påsmurt kjøleren på forhånd, såvidt jeg vet iallefal Koster heller ikke mange kronene for ny pasta da, og hvis du kjøper f.eks Arctic Silver 5 så er denne garantert bedre enn den som evt. følger med standardkjøleren. Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 takk og ja jeg hadde syntest det hadde vært merkelig visst de ikke sendte med kjølepasta men var ikke sikker i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå