Littleman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har fått fatt i ei M1 Garand rifle, men jeg skulle gjerne hatt bajonetten til denne også. Er det noen som har, eller vet hvor det er mulig å få kjøpt en? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Har fått fatt i ei M1 Garand rifle, men jeg skulle gjerne hatt bajonetten til denne også. Er det noen som har, eller vet hvor det er mulig å få kjøpt en? er den i fungerende stand? og i såfall på hvilke grunnlag fikk du beholde den fungerende. praktisk skyting,samler eller bare affeksjon? kan høre med jaktdepotet i drammen,de vet jeg pleier å selge samleobjekter.kontakt dem og hør om de tilfeldigvis har en slik bajonett inne. http://www.jaktdepotet.no/ Endret 20. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 en salgsannonse er fjernet. Lenke til kommentar
JacobB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan jo se på feks qxl, finn.no og ebay. Mye rart som ligger ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå