nassass Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei. Har nå kjøpt meg en Lenovo 3000 N500 med Vista. Saken er at jeg finner det trådløse nettverket("hjemme-nett") og skriver inn pw og kobler meg til. Tilgang bare lokal sår det da. Og når jeg kjører WiFi manual diagnostics programmet får jeg opp dette: Pingtest: Respons:standard gateway Ingen response: DHCP-server. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Har prøvd å restarte ruoteren osv, har en d-link DI-514 router Men fikk internett når jeg kobla meg opp på naboen sin router.. Takker for all hjelp jeg kan få, har knota med trådløse internetten i to dager nå!=) \\naSSa Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvordan klarte du å poste her om du ikke har internet? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Oja, ser du snyltet nett fra naboen. Uansett, det er DHCP serveren din som er mongis. Ring nettleverandøren din, så forteller de deg hvordan du skal konfigurere den. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Foreslår at trådstarter prøver uten kryptering i første omgang. Det er tydelig at du ikke har kontakt med routeren og da er feil på kryptering mest sannsynlig i dette tilfellet. Lenke til kommentar
nassass Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hvordan klarte du å poste her om du ikke har internet? Fordi det funker med kabel. Foreslår at trådstarter prøver uten kryptering i første omgang. Det er tydelig at du ikke har kontakt med routeren og da er feil på kryptering mest sannsynlig i dette tilfellet. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
nassass Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du forsøkt noe så enkelt som å slå routeren din av/på? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du har satt på kryptering i router, så bruker du samme prosedyre for å slå den av. Pass også på å fjerne kryptering i PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå