Glassflasken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei jeg har lest litt gjennom at det går ann og lure Tine, nidar, freia og sånn med å "klage" på varene. så jeg bestemte meg får og sende til di 3 produsentene. hvis dere har noen slike opplevelser dere har sendt inn, legg de ut (jeg vet det er litt slemt men di produserer så mye att det ikke er så veldig synd på dem ) Endret 17. januar 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Å så smart er det å legge ut brevet på nettet. Prøv å google 2-3 linjer.. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg har sendt inn en klage, men det var pga det var noe rart oppi en pizza. - Fikk en stor pakke med alt mulig fra Stabburet. Uansett, de logger nok klager. Anbefaler det ikke... Endret 17. januar 2009 av stienj Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 logger hva mener du? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 logfører? lagrer det i en database eller noe Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg fant en tånegl i juicen min. Klagde og fikk en cd-mappe og en flaskeåpner i posten. Stusslige greier mtp de traumene jeg er blitt påført. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg. dust! men du soms skrev sist? Seriøst? jævli kvalmt da! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg. dust! men du soms skrev sist? Seriøst? jævli kvalmt da! Hvis det er en dust her inne så er det deg. Er det noe jeg misliker så er det mennesker som prøver å lure til seg ting de absolutt ikke har fortjent. Det er fullstendig likegyldig hvorvidt det er store selskaper du prøver å svindle eller privatpersoner. Det er moralsk forkastelig, idiotisk og forhåpentligvis ulovlig nok til at hvis noen skulle plukke det opp så får det konsekvenser for deg. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg. dust! men du soms skrev sist? Seriøst? jævli kvalmt da! Jeg kan jo gå ned på ditt nivå og si: "DEN SOM SIER DET FØRST ER DET SELV!! ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ" Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 du som skrev sist-satanisten: hva har jeg skrevet som var så jævlig barnslig? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ehhh... hele førsteinnlegget? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Denne tråden stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg