Gå til innhold

sende inn fake klagebrev til mat og drikke-kjeder.

Anbefalte innlegg

Hei jeg har lest litt gjennom at det går ann og lure Tine, nidar, freia og sånn med å "klage" på varene. så jeg bestemte meg får og sende til di 3 produsentene.

hvis dere har noen slike opplevelser dere har sendt inn, legg de ut ;)

(jeg vet det er litt slemt men di produserer så mye att det ikke er så veldig synd på dem ;) )

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg.

dust!

men du soms skrev sist? Seriøst? jævli kvalmt da!

Hvis det er en dust her inne så er det deg. Er det noe jeg misliker så er det mennesker som prøver å lure til seg ting de absolutt ikke har fortjent. Det er fullstendig likegyldig hvorvidt det er store selskaper du prøver å svindle eller privatpersoner. Det er moralsk forkastelig, idiotisk og forhåpentligvis ulovlig nok til at hvis noen skulle plukke det opp så får det konsekvenser for deg.

Lenke til kommentar
For en holdning. Det er pga slike som deg at de som virkelig har noe å klage på virkelig må legge krefter igjen for å få saken sin gjennom, evt. spare seg for bryet og ikke bry seg.

dust!

men du soms skrev sist? Seriøst? jævli kvalmt da!

Jeg kan jo gå ned på ditt nivå og si:

"DEN SOM SIER DET FØRST ER DET SELV!! ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...