mobilgirl Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Drev å slettet noen ubrukelige programmer her en dag, også gikk det litt hrdt utover litt for mye egentlig. Så har slettet eRecovery og alt annet fra Acer. Noen som vet hvordan jeg kan få fatt i ny eRecovery. Må få gjennopprettet fabrikkinstillinger litt kjapt. Endret 17. januar 2009 av mobilgirl Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er ikke eRecovery en egen partisjon? Lenke til kommentar
mobilgirl Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Er ikke eRecovery en egen partisjon? jeg aner ikke å du snakker om, men jeg slettet alt fra acer og til å med cd rom stasjonen er sluttet å virke;( Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Naviger deg frem til maskinen din på denne siden. Når du finner din modell velger du den, og i neste vindu velger du <Empowering Technology and Utilities> ut i fra riktig Vista versjon. Der finner du nok det du trenger. Edit: Skrivefeil. Endret 17. januar 2009 av Trainman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå