Gå til innhold

Hvem er denne snåsamannen?


RemiAndreN

Anbefalte innlegg

Ja, vi tror vi kan forklare alt. Placebo-effekten, ja det jo bare være den, så klart. Spør deg selv: hva består denne "virkeligheten" vi lever i, av? That's right, du kan ikke forklare. Ingen kan. Så hvorfor skal healing være så unaturlig da?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-178389

men det faktum at han faktisk har hjulpet over 50.000 mennesker sier litt da?!

jeg kan iallefall si at jeg tror på det han gjør og har sagt, så får de som ikke vil tro på det bare la vær og ikke bry seg! vanskligere enn det kan det vel ikke bli?? :p

 

kan å slenge med at jeg har ei tante som har fortalt om hennes erfaringer med Joralf.

det ene var at hundene hennes hadde forsvunnet, hun ringte til han å han sa bare at hun skulle vente så ville de sitte å vente på trappa hjemme hos de når de kom hjem! Så når de kom hjem, satt hundene på trappa å venta!

 

det andre var at hun og ei venninne skulle sjekke om han var synsk (dette var mens de var rundt 14 - 16 år gamle!)

De hadde planlagt det de skulle si (at de hadde vondt her og der), men da de hadde ringt på å han hadde åpnet så sa han at han visste hva de hadde tenkt å gjøre, men han sa at de bare måtte gå hjem fordi de ikke hadde vondt noen plass!

 

edit: det Joralf gjorde kan vel ikke kalles for et yrke! det er jo ikke en utdanning for å bli healer!? xD

så han har teoretisk sett ikke lagt opp, bare sluttet å hjelpe mennesker sånn som han gjorde før!

 

:]

Lenke til kommentar

forbanna idioter!

har en kompis som har hatt magesjukdom, noe med levera. (livsfarlig)

legene sa dem ikke kunne gjøre noe mer. han dro til snåsamannen (dette er rundt 6-7 år siden)

Han sa at han skulle gjøre han frisk. Han kjente varmen uten at snåsamannen var borti han, og han ble frisk. Leversykdommen ble kurert.

På samme tidspunkt var faren til kompisen min dødelig kreftsyk. Snåsamannen sa at det var ingenting han kunne gjøre med det, mens med kompisen min, lovte han at han skulle bli frisk.

Lenke til kommentar
forbanna idioter!

har en kompis som har hatt magesjukdom, noe med levera. (livsfarlig)

legene sa dem ikke kunne gjøre noe mer. han dro til snåsamannen (dette er rundt 6-7 år siden)

Han sa at han skulle gjøre han frisk. Han kjente varmen uten at snåsamannen var borti han, og han ble frisk. Leversykdommen ble kurert.

På samme tidspunkt var faren til kompisen min dødelig kreftsyk. Snåsamannen sa at det var ingenting han kunne gjøre med det, mens med kompisen min, lovte han at han skulle bli frisk.

 

Thats life, evrybody can't feel the powwwwa off the snåsamannen O.o

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
forbanna idioter!

har en kompis som har hatt magesjukdom, noe med levera. (livsfarlig)

legene sa dem ikke kunne gjøre noe mer. han dro til snåsamannen (dette er rundt 6-7 år siden)

Han sa at han skulle gjøre han frisk. Han kjente varmen uten at snåsamannen var borti han, og han ble frisk. Leversykdommen ble kurert.

På samme tidspunkt var faren til kompisen min dødelig kreftsyk. Snåsamannen sa at det var ingenting han kunne gjøre med det, mens med kompisen min, lovte han at han skulle bli frisk.

 

 

det var jo ei dame som var til han fordi hun hadde så vondt i ryggen, eller noe sånt, men han sa at hun burde få den ene føflekken fjernet, og ikke så lenge etter at hun hadde vært på sykehuset døde hun av kreft.. tror det var noe sånt, men det beviser iallefall at han klarer ikke alt, men han henviser til leger som kan gjøre noe annet!

han har jo hjulpet hvis han henviser til profesjonelle personer som har dette som yrke!

ikke sant??

 

jeg tror iallefall på det han gjør :)

Endret av medlem-178389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...