mcgroven Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dead Rising er tilbake. Denne gangen er det Wii-konsollen som fylles med tankeløse zombier. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mulig det bare er meg men jeg synes ikke Wii er rette plattformen for slike spill. Muligens dog litt mer cellshadede spill kan egne seg bedre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synd jeg ikke har Wii Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 No offense til de som har Wii, men må bare spørre: Gikk noe galt da dere lagde bildene? Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhore, men på bildene ser det jo helt tragisk ut? Er det bare utviklerne som ikke klarer å utnytte Wii's ressurser eller er Wii rett og slett på nivå som N64/Gamecube? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det er nok en del dårlige utviklere som forsøker å hoppe på "la oss lage fps til wii fordi konkuransen der er liten i den sjangeren" bølgen som begynte for en 6mnd tid siden. Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhoreMen du er nok litt grafikkhore også. Endret 17. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 bilder tatt fra spill funker dårlig..... husker jeg satt og så på bilder til twillight princess en kompis satt å gjorde narr av meg fordi eg synest spillet såg kult ut.... men grafikken er bra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 mmmm... akkurat twillight princess synes jeg så forferdelig blokky ut på LCD selv med komponenttilkobling. Wii sports og andre spill ser strøkne ut i forhold. TP virker som en ren porting fra tidligere plattform. Jeg har desverre ikke komponent på den gamle CRT TVen så jeg fikk kun verifisert med compositt der og det så jo heller ikke bra ut med TP. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhore Men du er nok litt grafikkhore også. Stemmer det, men det er ikke det første jeg ser etter, men når jeg så disse bildene så måtte jeg nesten sjekke om det var riktig spill. Hvis man ser på bilder fra andre spill fra andre konsoller så ser jo bildene der ut som om de er tatt rett fra PCen. Men men, gameplayer ser ganske gøy ut, minner meg litt om Left 4 dead, det er iallefall positivt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er helt enig i at det så ille ut, derfor håper jeg ikke det blir så mange som hiver seg på bølgen jeg nevnte. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Wii klarer mye bedere grafikk en det der. Bare se på Mario Galaxy. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gleder meg =) skal kjøpe meg en wii straks Venter på februaren kommer og at wii begynner å komme tilbake i hyllene =) Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er bare veldig uvant å se Ps2 grafikk nå for tiden, og Wii er jo i den sjangeren, en plass mellom Ps2 og GameCube. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Slappe utviklere vill jeg tro. Som nevnt, så ser Galaxy mye bedre ut, enn dette. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nintendo Wii er beregnet for femåringer, og folk som ikke har snøring. Folk som spiller, og har spilt en del spill liker ikke Wii enkelt og greit. Hvem gidder og stå der på gulvet og buggy wuggy og leke rockering og slike spill ? PS eller PC... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, PlayStation eller Pc er best hvis du er gamer. Men det er vel en grunn til at Wii selger veldig bra, og det er vel fordi den andelen av hardecore gamere som kjøper Wii eller konsoll generelt er en liten del av det totale markedet. Det ser faktisk ut som om Wii kommer til å selge mer enn noen annen Nintendo konsoll, men om den slår Ps2 (150 millioner) gjennstår å se. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Nintendo Wii er beregnet for femåringer, og folk som ikke har snøring. Folk som spiller, og har spilt en del spill liker ikke Wii enkelt og greit. Hvem gidder og stå der på gulvet og buggy wuggy og leke rockering og slike spill ? PS eller PC... At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver. Endret 17. januar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fann dette på GT: http://www.gametrailers.com/player/43352.html På tide. På pokkers tide. Har hatt lyst på noe som dette en stund. Er jo dette man skaffen en Wii for på sitt vis Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Nintendo Wii er beregnet for femåringer, og folk som ikke har snøring. Folk som spiller, og har spilt en del spill liker ikke Wii enkelt og greit. Hvem gidder og stå der på gulvet og buggy wuggy og leke rockering og slike spill ? PS eller PC... At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver. Men hvor mange av de er gode? Dessverre kun de du skrev om, uten om SSBB pga. ELENDIG online (prøv litt PS3 eller 360, der kan de faktisk lage online spill ). Salget sier lite om hvor god konsollen er, PS2 solgte mye bedre enn Dreamcast, men alle vet jo hvilken som hadde best spill. Edit: Ugh for en grafikk. Dårlig grafikk betyr ofte at det er rushet. Nevt noen spill med dårlig grafikk for sin tid (og HW) som var bra. Endret 18. januar 2009 av Ty4on Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Wii Sports er tidenes mest populære spill, og det er ikke bare fordi det følger med mange konsoller. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Wii Sports er tidenes mest populære spill, og det er ikke bare fordi det følger med mange konsoller. Hm, jo? Grunnen til at Wii sports har solgt utrolig bra er jo fordi det følger med enten kontroller eller med Wii konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg