D'Amico Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Flott å høre Glassbord har vi ikke her i huset, så det blir ikke noe problem. Roccat Kone er jo også billigere enn G9, i tillegg til at de har den i en butikk jeg har gavekort i, så jeg heller mot Kona (humor på høyt nivå) for øyeblikket. Takk for svar Endret 31. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Lenge siden jeg har postet her nå (*bump*) Så elkjøp hadde en G9 til 500kr i butikk. Har fortsatt ikke sett Roccat Kone i butikk der den koster under 800kr. Jeg er så å si i ferd med å kjøpe G9'en om de har den inne på elkjøp, men Roccat Kone koster bare 500 på komplet og regner med at den koster bare litt mer med frakt og oppkrav. Så jeg lurer på om Roccat Kone kunne "argumentere" litt for hvorfor jeg burde kjøpe den fremfor G9. Så langt er jeg fortsatt litt mer for G9 når jeg ser på "specsa" Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lenge siden jeg har postet her nå (*bump*) Så elkjøp hadde en G9 til 500kr i butikk. Har fortsatt ikke sett Roccat Kone i butikk der den koster under 800kr. Jeg er så å si i ferd med å kjøpe G9'en om de har den inne på elkjøp, men Roccat Kone koster bare 500 på komplet og regner med at den koster bare litt mer med frakt og oppkrav. Så jeg lurer på om Roccat Kone kunne "argumentere" litt for hvorfor jeg burde kjøpe den fremfor G9. Så langt er jeg fortsatt litt mer for G9 når jeg ser på "specsa" Hehe...kjøp hva du føler for du. Selv har jeg bytta ut Logitech for godt, etter at Roccat Kone ble tatt i bruk (MX518 musa ble degradert til servern) ...når Roccat Valo kommer i salg, ryker G15 ut også. Pantera Lenke til kommentar
ketle Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spaceworld selger Roccat Kone for 650,- kr. Det er en god pris i forhold til nettbutikkene i og med at du slipper å betale for frakt. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Spaceworld selger Roccat Kone for 650,- kr. Det er en god pris i forhold til nettbutikkene i og med at du slipper å betale for frakt. Å? For jeg var på Spaceworld i Drammen i helgen og det kostet den 800 eller noe sånt... :S Kan godt være det stemmer det du sier, eller at hver butikk har sin egen lille individuelle pris på forskjellige ting Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Spaceworld selger Roccat Kone for 650,- kr. Det er en god pris i forhold til nettbutikkene i og med at du slipper å betale for frakt. Hadde det ikke vært for at den koster 608,- på spaceworld.no inkludert frakt, så er det vært en god pris ja. Edit: Forresten, stemmer det at G9 er ganske liten i forhold til andre gaming mus, f. eks. Kone? Endret 10. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes G9 er altfor liten. Syntes også G5 var en smule liten, men har vendt meg til den nå. Lyst til å prøve Razer Deathadde og Kone, de ser litt større ut. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå har jeg ikke spesielt store hender, i tillegg til at jeg skal bruke den til en bærbar pc, så da er det jo en liten fordel med ikke så altfor stor mus. Men jeg får gå til en butikk å prøve G9'en før jeg kjøper den slik at jeg får sett hvor bra den passer til hånden min. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes G9 er altfor liten. Syntes også G5 var en smule liten, men har vendt meg til den nå. Lyst til å prøve Razer Deathadde og Kone, de ser litt større ut. Aldri testa G5/G9, men i forhold til MX518, så er Kone samme størrelsen, kanskje noen mm lengre. Pantera Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Roccat Kone er litt større enn G5, som jeg merket når jeg prøvde å holde i G5'en etter å ha brukt Kone en stund. Men stor forskjell er det ikke. Lenke til kommentar
Slot Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 G9 tåler lite! G5 tåler mer. Liker ikke den skrale dpi-knappen som er plassert over venstre museknapp. Liker rullehjul som klikker ved tilting, det gjør ikke disse. Sideknappene er lagd for unger, små og står alt for tett. Det positive er at den funker bra i nettleseren og ellers i desktoppen. Gi meg en voksen mus som liker å få juling når jeg spiller dårlig! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kjøpte min Roccat Kone på teknikmagasinet. (ikke nettside, men butikk). Da kosta den 750,- Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 har hatt både G5 og G9, og jeg syntes G5 var en mye mer behagelig mus enn G9en. Ble liksom aldri vant med den. Har nå endt opp med microsoft intellimouse 3.0 og det er en knallmus. Veldig god og jevn sens, og ikke noe ekstra fancy dilldall du ikke bruker Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 G9 er et knøtt..er en voksen mann og får vondt i handa etter kun kort tid med spilling, er rett og slett slitsomt og våkne dagen etter med stiv støl hand etter kvelden før..har blitt vant med det på en måte men ble rett og slett forb... i starten av det. specs eller ikke..G9 er laga for handa til 9åringer. Lenke til kommentar
Sunos Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 har G9 selv, den er veldig rask\nøyaktig i fps spill, men den ligger ikke like godt i hånda som min forrige mx518. Har tendens til å bruke min gamle på noen spill som f.eks wow der jeg kan sitte ei stund uten at man blir litt sliten i hånda. Liker også å bruke alle musknappene i binds så "middle mousebutton" er veldig "dårlig" å klikke med siden scrollen er veldig følsom og det er veldig lett å scrolle ned\opp når man bare vil trykke ned midtknappen. Det er 2 funskjoner på midtknappen vet jeg men den er fortsatt for følsom imo. Men til fps spill er den helt rå Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Deathadder er så og si en oppgradert intelli Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 har også lite og utsette på G9 bortsett fra størrelsen, får rett og slett vondt i handa etter en time eller to, og når man spiller wow så blir det noen timer om dagen.... Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har G9 og synes vertfall at den er knall bra.. Så den er absolutt anbefalt. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen andre som sliter med ghosting i Kone? Hvordan stiller man kone slik at man ikke ghoster? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 har ikke merket noe til ghosting. Hvilket underlag bruker du den på? Har derimot merket at musen overstyrer mitt trådløse tastatur under bios boot. Noen som har tips til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå