Gå til innhold

Total War: Sega survey (Alle burde ta denne)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. 19th century

2. the first world war

3. Rome

4. Imperial china

5. classical greece

Her er 1800 tallet mest interesangt. Store slag, damp maskiner gjør sitt inntog å gjør sjøslag mer alsidig. Stor teknologisk utvikling i løpet av 100 år. Mange interesange konflikter. Krigføringen ligger også på et nivå som ikke er ukjent for total war serien.

Er selv velidig interesert i første verdenskrig, men er veldig usikker på om perioden hadde passet i et total war spill. De måtte i alle fall ha forandret på veldig mye. Men har uansett potensialle til å bli et veldig spennende spill.

Selv om jeg synes Romeriket og den tidsepoken er interesang, liker jeg best strategi spill fra tidlig gunpowder perioder. Classical greece har jeg ingen interesse for (smak og behag). Er heller ingen stor tilhenger av japansk eller kinesisk historie. Men som integrert del av f.eks en et nytt Medieval spill som hadde tatt for seg hele verden hadde det vært en velkommen del.

Lenke til kommentar

Stemte 1. verdenskrig først, rett og slett fordi det ikke finnes noen bra spill om denne krigen. Hadde også vært interessant å sett Total War prøve seg på noe litt mer moderne. Det er jo fullt mulig ettersom det var en skyttergravskrig, mens 2. verdenskrig er jeg enig i at ikke passer for Total War.

Classical Greece på andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
enda mer greek og rome ass, er strengt tatt på tide med litt nye ting enn akkurat de to. Blitt gjort til det kjedsommelige allerede føler jeg.

Da har vi to vidt forskjellige meninger. Det finnens ingen spill uten om Rome som jeg har spilt som omhandler den tidsepoken med stor epsike slag og litt dybde ala det Rome var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...