j0rgen^^ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Heisann! Har sikkert laget denne tråden på feil sted, men, men! Har COMPAQ P920 19" CRT, og trenger instillinger til den, de instillingene som gjør at skjermen er fult ut i hvert hjørne osv. For nå er skjermen i en liten "firkant" inne i skjermen, den er ikke i en firkant, mer som en firkant med veldig bøyde kanter. Og jeg greier ikke fikse det selv.. Så har noen manualen, eller noe lignende som jeg kan se på sån at jeg får fiksa det, ASAP! Har prøvd og google det, men jeg er verdens dårligste googler. TAkk! Endret 17. januar 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal se hva jeg finner, men selv eldre skjermer har noe som heter "Auto adjust", "Auto config" eller lignede. Det har sikkert denne også? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du kan lese manualen her, (PDF). Kunne inne se noe om hvordan stille inn skjermen, men skal lete videre Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Du kan lese manualen her, (PDF). Kunne inne se noe om hvordan stille inn skjermen, men skal lete videre takk for det : ) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er du sikker på at det ikke er noe som heter "Auto adjust" eller "Auto config"? Har du prøvd å forandre oppløsning, eller hertz innstillinger på skjermen? Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Er du sikker på at det ikke er noe som heter "Auto adjust" eller "Auto config"? Har du prøvd å forandre oppløsning, eller hertz innstillinger på skjermen? Jo, var det som gjorde at det fucka seg til. ;S Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvorfor da ikke stille det tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå