Gamer93 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei. Vi skal ha elevkveld i løpet av neste uke. Jeg har kjøpt xbox360 projektor kabel og testet det på skolen en dag. Jeg fikk bilde, men fikk ikke koblet opp annlegget mitt :S er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilken kabel bruker du? Mange prosjektorer har muligheter for å sende lyden videre ut fra den hvis lyden går inn på den. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis du bruker HDMI, finnes det et adapter som man kobler til AV-kontakten ovenfor, så får man optisk og analogt ut. Det adapteret følger med Elite. Vet ikke om det fås kjøpt separat. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Bruker kabelen som kom med xbox 360, ikke elite. *på projektoren blir jeg jo nødt til å bruke projektor kabelen ? Endret 17. januar 2009 av Gamer93 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ikke gjør det så vanskelig, bruk komponent kabelen. bruk optisk lyd fra "klumpen" på kabelen og inn på prosjektor. Hvis denne prosjektoren ikke har optisk INN, bruker du phonopluggene (rød og hvit). da får du kun pro logic men det duger vel? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Prosjektorkabel er ikke noen kabeltype. Det er mange måter å sende signaler til en prosjektor på, alt fra HDMI og DVI til VGA, komponent og kompositt, i tillegg til lyden som også har flere alternativer. Men jeg tolker det slik at du ikke har HDMI, og da er det bare å kjøre lyden direkte inn på stereoanlegget ved å bruke rød og hvit phonoplugg. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva vil projektorkabel si da?? Lyden skal jo til anlegget, ikke projektor, audi_a8. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva vil projektorkabel si da?? Lyden skal jo til anlegget, ikke projektor, audi_a8. til optisk INN på prosjektor, og fra optisk UT til anlegg! men som jeg også nevnte hvis den ikke har det bruk rødoghvit plugger Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva vil projektorkabel si da?? Lyden skal jo til anlegget, ikke projektor, audi_a8. til optisk INN på prosjektor, og fra optisk UT til anlegg! men som jeg også nevnte hvis den ikke har det bruk rødoghvit plugger OK, har ikke sett projektorer med digital lyd inn, my bad. Men uansett, hvorfor ikke gå direkte til anlegget? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva vil projektorkabel si da?? Lyden skal jo til anlegget, ikke projektor, audi_a8. til optisk INN på prosjektor, og fra optisk UT til anlegg! men som jeg også nevnte hvis den ikke har det bruk rødoghvit plugger OK, har ikke sett projektorer med digital lyd inn, my bad. Men uansett, hvorfor ikke gå direkte til anlegget? Tviler på at det fins mange slike. Hva i all verden skal lyden innom projektoren etter? Lyden skal i anlegget, enten digitalt (optisk eller HDMI) eller analogt. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det skal skje i morgen. Sikker på at dette funker? Her er anlegget mitt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30391...led#ProductTabs Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvis du har de riktige kablene i forhold til anlegget og projektoren, så går det fint. Nå kommer det ikke frem hvilke tilkoblingsmuligheter hverken projektoren eller anlegget har, så det er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 da har du 3 valg, komponent til PJ og optisk til anlegg VGA til PJ og optisk til anlegg komosit til PJ og analog L/R til anlegg Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Som den nooben jeg er fortalte det meg nok så lite, NIrD kan du forklare ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hvilken PJ har du så kan jeg fortelle deg hva du kan gjøre er den litt av den eldere typen er det mulig den bare har kompositt inngang. slik 3 plugger gul/hvit/rød som på gammle tver som man koblett dvd spillere til. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Skola vår er ny, så jeg regner med at den er en av de nye utgavene ? Holder det å si at den er ny? Noen spørsmål: -Hva menes med''optisk'' -Hva menes med ''komosit'' -Hva menes med ''L/R''? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 da kan du sikkert bruke komponent: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...mponenthdcable/ så kan du plugge en optisk toslink: http://www.joytech.net/images/products/108-Optical-Cable.jpg til lydanlegg. eller de to på komponent kabelen L/R (left/right) rød/hvit Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 det eg gjorde var å bruke HDMI kabel og standard kabelen som følger med xbox. Du får i utgangspunktet ikke plass til begge kablene i xboxen, men litt hjelp fra leatherenmanen min, så fikk vi fjerna hardplasten rundt xboxkabelen, og whips, du har lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå